سردار انصاری خبر داد:

دعای عرفه همزمان با مراسم ملی بزرگداشت شهدای منا در مصلی امام خمينی (ره) برگزار می شود

قائم مقام بنياد شهيد و امور ايثارگران و رييس ستاد اجرایی بزرگداشت شهدای منا از برگزاری دعای پرفيض عرفه همزمان با مراسم ملی بزرگداشت شهدای منا خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، « روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران »، سردار محسن انصاری گفت: برگزاری دعای عرفه و مراسم بزرگداشت ٤٧٧ شهید فاجعه منا و مسجدالحرام روز یكشنبه، ٢١ شهریور ماه 95 به یاد شهدای مظلوم منا كه آخرین دعای عرفه را سال گذشته در صحرای عرفات عارفانه زمزمه كردند و در روز عید قربان مظلومانه و لب تشنه به شهادت رسیدند در مصلای امام خمینی (ره) تهران هم زمان با بسیاری از گلزارهای شهدای كشور برگزار می‌شود.

رییس ستاد اجرایی بزرگداشت شهدای منا افزود: این مراسم با حضور و سخنرانی نمایندگان ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و امور حج و زیارت و با مداحی آقای مطیعی و شركت خانواده معظم شهدا و ایثارگران از جمله شهدای فاجعه منا و سایر مردم متدین و خداجوی شهر تهران برگزار می‌شود.

سردار انصاری در ادامه از برگزاری نمایشگاه تجسمی منا در رشته‌های عكاسی، پوستر و نقاشی در شبستان‌های ورودی مصلا خبر داد و اظهار داشت: در این نمایشگاه حدود یکصد اثر هنری از هنرمندان متعهد كشورمان در خصوص فاجعه منا و شهدای مظلوم این فاجعه در معرض نمایش برای عموم قرار خواهد گرفت؛ همچنین 80 اثر هنری این نمایشگاه در قالب بنر بر روی بیلبوردهای بیرونی و محوطه داخل مصلا نمایش داده شده و یادمان هنری و حجمی شهدای منا نیز در ورودی نمایشگاه نصب خواهد شد.

قائم مقام بنیاد افزود: همزمان با برگزاری دعای عرفه و مراسم بزرگداشت شهدای منا، تصاویر تمام شهدای منا و مسجد الحرام چاپ و در میان مردم توزیع خواهد شد تا دعای عرفه به نیابت از هر شهید زمزمه شود.

لازم به ذکر است این مراسم با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران و با مشاركت بعثه مقام معظم رهبری و مصلای تهران برگزار و از شبكه یك سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار