از ابتدای مهر تاکنون صورت گرفته؛

اجرای بیش از 500 برنامه فرهنگی در منطقه 11

شهردار منطقه 11 از برگزاری بیش از 500 عنوان برنامه فرهنگی در قالب مناسبت‌های مختلف از ابتدای هر تاکنون خبر داد.

محمد مهدی شادالوئی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی با جدیت و گستردگی بسیاری دنبال می‌شود، گفت: از ابتدای مهرماه درسطح سراها، مساجد، کانون‌های فرهنگی و قرآنی و سطح نواحی و محلات بیش از 500 عنوان برنامه فرهنگی برای عموم شهروندان اجرا شده است.

وی در تشریح مهم‌ترین برنامه فرهنگی معاونت اجتماعی و فرنگی افزود: برگزاری نمایشگاه یاد یاران در هفته دفاع مقدس، نشست با جمعیت‌های فعال سطح منطقه و نواحی در دهه اول محرم، حضور در مراسم 13 آبان و برقراری غرفه‌ها، توزیع بیش از 2هزار جلد کتاب در محلات به صورت رایگان، اهدای بن کتاب به تمامی محلات 17گانه جهت خرید کتاب در نمایشگاه باغ کتاب، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر نمایشنامه‌های آیین هنری درسطح محلات است.

وی در ادامه تصریح کرد: بازدید از خانواده شهدا، تجلیل و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری مراسم شب شعر و خاطره در سطح محلات در هفته بسیج، برگزاری دعای عرفه در سطح مساجد و حسینیه‌ها، برگزاری جشن ویژه دهه ولایت و مولودی‌خوانی درسطح مساجد و بوستان‌ها از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها بوده است.

شادالوئی، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی با رویکرد آموزش و تأکید بر ترویج فرهنگ قرآنی و دین درسطح محلات با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: برنامه ، فرهنگ ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار