یاسوج؛

اختصاص 12درصد از اعتبارات عمرانی گچساران به طرح های فرهنگی

فرماندار گچساران گفت: 12 درصد از اعتبارات عمرانی سالجاری این شهرستان به طرح های فرهنگی اختصاص یافت.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ عبدالرحیم رحیمی گفت: 672 میلیارد ریال اعتبار در سالجاری به طرح های عمرانی این شهرستان اختصاص یافت که از این میزان 80 میلیارد و 500 میلیون ریال برای طرح های های فرهنگی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: این میزان اعتبار به طرح های مجتمع فرهنگی هنری، مصلی، مجتمع فرهنگی ورزشی، تجهیز کانون های مساجد، ساخت پایگاه مقاومت در مساجد، ساماندهی مساجد و مجتمع پردیس هنری شهر دوگنبدان اختصاص یافته است.

رحیمی ابراز کرد: مصلی گچساران در زمینی به مساحت چهار هزار و 600 متر مربع و با پیشرفت فیزیکی 90 درصد در دست اجراست.

وی ادامه داد: 10 میلیارد ریال اعتبار در سالجاری به این طرح فرهنگی اختصاص یافت که با جذب این میزان اعتبار تا پایان سالجاری این طرح به بهره برداری خواهد رسید.

رحیمی ابراز کرد: مجتمع فرهنگی هنری شهر دوگنبدان در زمینی به مساحت 9 هزار و 600 متر مربع و با زیربنای سه هزار و 700 مترمربع در پنج طبقه درحال ساخت است.

فرماندار گچساران افزود: 15 میلیارد ریال در سالجاری به طرح مجتمع فرهنگی هنری گچساران اختصاص یافت که در صورت جذب این میزان اعتبار این طرح تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: مجتمع فرهنگی و هنری گچساران هم اینک 90درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در مرحله اجرای محوطه سازی است.

رحیمی گفت: چهار میلیارد و 600 میلیون ریال امسال به ساخت 15 پایگاه مقاومت در مساجد این شهرستان اختصاص یافت.

فرماندار گچساران افزود: 10 میلیارد ریال اعتبار امسال به طرح های اوقاف و امور خیریه گچساران اختصاص یافت.

وی ابراز کرد: مجتمع پردیس هنری دوگنبدان در زمینی به مساحت سه هزار و 700 مترمربع و با زیربنای سه هزار و 550 مترمربع ساخته می شود.

رحیمی تصریح کرد: 30 میلیارد ریال اعتبار به این طرح نیز در سالجاری اختصاص یافت که امید است این طرح در مدت زمان کوتاهی به بهره برداری برسد.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.