شهرکرد؛

بررسی مصوبات سفر استانی و طرح های دولت در دیدار با رئیس جمهوری

در دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با رئیس جمهوری، آخرین اقدامات انجام شده درخصوص مصوبات سفر استانی و طرح های دولت در بخش های مختلف بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری؛ در دیدار و نشست خصوصی قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری با حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، آخرین اقدامات انجام شده درخصوص مصوبات سفر استانی و طرح های دولت در بخش های مختلف عمرانی، اقتصادی، سرمایه گذاری، بهداشتی و درمانی، گردشگری، توسعه ای و ... این استان بررسی شد.

بر اساس این گزارش؛ رئیس جمهوری در این نشست یک و نیم ساعته بر ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن تمام وعده ها و مصوبات سفر استانی هیئت دولت در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی تأکید کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری هم گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده درخصوص مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید به این استان ارائه نمود.

همچنین اعتبارات لازم برای اتمام طرح های دولت یازدهم در بخش های مختلف در چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شد.

گفتنی است: سفر استانی حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت یازدهم به چهارمحال و بختیاری در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 15 و 16 مردادماه سال 1393 انجام گردید.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.