تردید رای‌دهندگان آمریکایی درباره ابتلای کلینتون به بیماری ذات‌الریه

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد بیش از نیمی از رای‌دهندگان آمریکایی در صداقت کلینتون تردید دارند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، توجیه ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون درباره علت ترک مراسم سالگرد 11 سپتامبر از سوی نامزد انتخاباتی دموکرات‌ها ظاهراً چندان مورد پذیرش مردم آمریکا قرار نگرفته است. براساس یک نظرسنجی، تعداد رای‌دهندگانی که باور دارند هیلاری کلینتون به بیماری ذات‌الریه مبتلا شده است، کمتر از 50 درصد است. 

نظرسنجی موسسه یوگاو نشان می‌دهد با وجود تایید رسمی ستاد انتخاباتی کلینتون، 55 درصد از رای‌دهندگان آمریکایی در ابتلای کلینتون به بیماری ذات‌الریه تردید دارند و بعید می‌دانند ابتلا به این بیماری یا حساسیت فصلی و گرمازدگی باعث از هوش رفتن او در مراسم سالگرد حادثه 11 سپتامبر شده باشد.

ستاد انتخاباتی کلینتون روز یکشنبه پس از بازتاب وسیع خبر بی‌هوش شدن وی در مراسم 11 سپتامبر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد ابتلای نامزد دموکرات‌ها به بیماری ذات‌الریه برای اولین بار در روز جمعه یعنی دو روز قبل از این مراسم تشخیص داده شد. این در حالیست که سرفه‌های مکرر کلینتون در طول سخنرانی‌های انتخاباتی مدتهاست به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

ستاد انتخاباتی کلینتون اعلام کرده است به زودی برای پایان دادن به شایعات، جزئیات بیشتری را از بیماری نامزد انتخاباتی دموکرات‌ها در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد داد؛ اما باید دید آیا شفاف‌سازی بیشتر در این رابطه می‌تواند اعتماد از دست رفته رای‌دهندگان آمریکایی را به نامزد دموکرات‌ها بازگرداند یا خیر.

کلینتون روز یکشنبه حدود یک ساعت پس از شروع مراسم یادبود قربانیان 11 سپتامبر در نیویورک، برای لحظاتی هوشیاری خود را از دست داد و در حالیکه به خوبی نمی‌توانست روی پای خودش بایستد، مجبور به ترک مراسم شد.


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار