نتایج آخرین نظرسنجی انتخابات آمریکا: رقابت تنگاتنگ کلینتون و ترامپ در ایالت های تعیین کننده

یک نظرسنجی جدید نشان داد درصد آرای احتمالی کلینتون و ترامپ در ایالت های حساس و تعیین کننده، برابر است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی بی اس نیوز، تازه ترین نظرسنجی انتخابات آمریکا بیانگر برابری آرای احتمالی دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون در ایالت های تعیین کننده است. براساس نظرسنجی «یوگاو»، هیلاری کلینتون نامزد دموکرات و دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا هر دو با کسب 42 درصد آرای احتمالی در ایالت های تعیین کننده در جایگاهی برابر قرار گرفتند.

رای دهندگان احتمالی در این ایالت ها به دنبال تغییر هستند؛ اما شکاف حزبی در آنها همچنان عمیق است. 55 درصد رای دهندگان احتمالی در ایالت های تعیین کننده خواستار ایجاد تغییرات بزرگ در سیاست های اقتصادی و ملی در چند سال آینده هستند. 43 درصد نیز ایجاد تغییر را ضروری می دانند و تنها 2 درصد معتقدند اوضاع خوب است و نیازی به تغییر نیست.

نتایج نظرسنجی در ایالت واشینگتن بیانگر افزایش اعتماد به نامزد جمهوری خواهان است. 47 درصد رای دهندگان اعلام کردند ترامپ توانایی ایجاد این تغییرات را دارد. 20 درصد رای دهندگان نیز کلینتون را مناسب این امر دیدند.

لازم به ذکر است تنها 47 درصد دموکرات های واشینگتن در این نظرسنجی به کلینتون رای دادند و 41 درصد آنها نیز هیچ کدام از نامزدها را مناسب ندانستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار