سمنان؛

افرایش 166 درصدی کشف موادمخدر در استان

از ابتدای امسال تاکنون کشف مواد مخدر نسبت به مدت مشابه پارسال 166 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود،جانشین فرمانده انتظامی استان در آیین معارفه و تکریم فرماندهان کنونی و قبلی نیروی انتظامی شهرستان شاهرود، مبارزه با مواد مخدر را یکی از اولویت های ابلاغ شده به نیروی انتظامی در سال 95 دانست و گفت: در این راستا بخشی از مبارزه با قاچاقچیان عمده و بخشی دیگر با خرده فروشان انجام می شود.
وی مقابله با سرقت و افزایش کشف آن را یکی دیگر از این اولویت ها خواند و افزود: همکاری خوب اعضای شورای تأمین و مراجع قضایی با نیروی انتظامی سبب کاهش وقوع سرقت و افزایش کشف در تمام شهرستان های استان شده است.

سرهنگ عبدالله حسنی اضافه کرد: آمار سرقت در استان در سال 95 به نسبت مدت مشابه سال قبل بیش از 18 درصد کاهش و میزان کشف آن نیز 62 درصد افزایش یافته است.
حسنی در ادامه با اشاره به فرمایش فرمانده معظم کل قوا در خصوص ضرورت کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن، یادآور شد: در شش ماهه نخست امسال تعداد نفرات فوت شده در تصادفات استان از 164 نفر در مدت مشابه پارسال به 135 نفر رسیده و با کاهشی 18 درصدی روبه رو بوده است.

وی همچنین ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش رضایت مندی ارباب رجوع را دو اولویت کاری دیگر نیروی انتظامی خواند و تصریح کرد: هدف از راه اندازی سامانه 197 دریافت شکایت های مردم از پلیس و استفاده از نظرات و پیشنهادات آنان است و با توجه به تعداد تماس های مردمی با این سامانه، امسال میزان رضایت مردم و تقدیر آنان از عملکرد نیروی انتظامی استان بیش از 60 درصد افزایش یافته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان در خصوص اقدامات این نهاد در اجرای منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، تأکید کرد: باید امنیت کشور تأمین شود تا افراد جرات سرمایه گذاری داشته باشند و با قاچاق کالا نیز مبارزه شود چراکه تأثیر مستقیمی در اشتغال زایی و رونق کسب و کار دارد.

حسنی همچنین با ابراز رضایت از عملکرد خوب منطقه انتظامی شهرستان شاهرود، یادآور شد: وضعیت شاهرود به دلیل جمعیت و وسعت زیاد آن در میزان آمارهای استانی بسیار تأثیرگذار است و کاهش وقوع جرم و افزایش کشف آن ها نشان از تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی این شهرستان است.

صبح چهارشنبه در آیینی سرهنگ سید مجتبی اشرفی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان شاهرود معرفی و از تلاش های سرهنگ غلامرضا کاظم زاده برای 30 سال خدمت در این نیرو قدردانی شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار