سمنان;

افزایش کشف مواد مخدر در استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از افزایش ۱۲۳ درصدی کشف مواد مخدر در این استان در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح‌الامین قاسمی افزود : در این مدت سه هزار و ۸۳۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف‌شده است.
وی اظهار داشت: پلیس استان سمنان درزمینهٔ مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ عزم جدی دارد و در این راستا نیز در 6 ماهه ابتدای سال تعداد 39 باند مواد مخدر در استان منهدم شده است.
فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان با اشاره به کشف سه تن و 835 کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال گفت: این میزان در مدت مشابه یک تن و 722 کیلوگرم بوده است.
قاسمی با اشاره به دستگیری توزیع‌کنندگان مواد مخدر در استان گفت: تعداد یک هزار و 785 نفر در این راستا دستگیرشده است.
وی از مواد مخدر به‌عنوان یک جرم سازمان‌یافته یادکرد و گفت: مافیای بین‌المللی برای فشل کردن جامعه در این راستا از هر کوششی دریغ نمی‌کند و یکی از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس مبارزه با جدی با توزیع‌کنندگان مواد مخدر است.
این مسئول انتظامی با بیان اینکه مبارزه با توزیع مواد مخدر و سوداگران مرگ یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کشور است تصریح کرد: تشکیل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با ریاست رئیس‌جمهور نشان از اهمیت این موضوع دارد و لذا ضرورت دارد هم مردم و هم پلیس با این بلای خانمان‌سوز مقابله جدی داشته باشند.
قاسمی با اشاره به نقش بسیار مهم مردم در همکاری و مشارکت با پلیس تصریح کرد: باید همه باهم برای مقابله با مواد مخدر چه صنعتی و چه سنتی تلاش کنیم و در این زمینه باید معتادان را باید به چشم یک بیمار ببینیم و برای مداوای آنان تلاش کنیم.
انتهای پیام / ه

برچسب ها: افزایش ، کشف ، موادمخدر ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.