حاشیه‌های پولاد کیمیایی در «قاتل اهلی» چه بود؟/ فعلا برای ساخت «معکوس» شرایط فراهم نیست

پولاد کیمیایی به برخی سوالات در خصوص حواشی بوجود آمده در «قاتل اهلی» پاسخ داد.

پولاد کیمیایی بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد حواشی ایجادشده برای ایفای نقش و همکاری در «قاتل اهلی» گفت: تصویربرداری این فیلم به شکل رسمی هنوز تمام نشده است و خبر دیگر جزئیات این حواشی را تا چند روز آینده اعلام خواهم داد.

این بازیگر در بخش دیگری از صحبت های خود درباره همکاری با منصور لشکری قوچانی به عنوان تهیه‌کننده «معکوس» عنوان کرد: طبق قراردادی که داشتیم قرار بود تهیه کنندگی «معکوس» را او بر عهده بگیرد اما بحث ساخت «قاتل اهلی» به میان آمد. طبیعتا ساخت فیلم «معکوس» به بعد موکول شد. البته هنوز چند سکانس از بازی من در «قاتل اهلی» باقی مانده که قابل بحث است. از طرفی باید دید پس از پایان یافتن «قاتل اهلی» با وجود داشتن قرارداد با «معکوس»، قوچانی انصرافش را اعلام می‌کند و یا همکاری ما شکل خواهد گرفت.

بازیگر «متروپل» اضافه کرد: فضای «معکوس» به نحوی است که نیاز به فصل مناسب و پیش تولید سنگین سه ماهه دارد که بعید می دانم در فصل های پیش رو بتوانیم آن را بسازیم. احتمالا ساخت آن به سال آینده موکول خواهد شد.

بازیگر فیلم سینمایی «رئیس» درباره ساخت «شب‌رو» اظهار داشت: این فیلم اثری در ژانر وحشت و نسبت به پروژه «معکوس» جمع و جور‌تر است و فصل پیش رو برای ما مناسب خواهد بود. فکر می کنم اینطرف سال برای ساخت این فیلم اقدام کنیم. از طرفی تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا آن را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسانیم.

وی درباره همکاری در «قاتل اهلی» چنین گفت: به هر حال جریان همکاری من در «قاتل اهلی» اتفاق و شرایط ویژه ای داشت که در ابتدا قصد نداشتم در این فیلم به جهت تداخل زمانی فراوان با «گشت ارشاد 2» بازی کنم. طبق رایزنی هایی که با قوچانی انجام دادیم به توافق رسیدیم که در این اثر بازی نکنم اما به بازیگری نیاز داشتند که هم موزیسین و هم در جهان سینمای مسعود کیمیایی باشد. در نتیجه به توافق رسیدیم؛ البته هنوز به طور کامل سکانس های من گرفته نشده و بخش مهمی از آن باقی مانده است.

کیمیایی خاطرنشان کرد: فضای بازی در نقش بهمن در «قاتل اهلی» تجربه جدید و خوبی بود و آورده ای داشت که فهمیدم شدنی است.




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.