لرستان؛

استقبال مردم لرستان از نایب قهرمان پارا المپیک

محمدی نایب قهرمان رقابت های پرتاب وزنه مسابقات پارا المپیک ریو روز جمعه در میان استقبال مردم وارد شهر خرم آباد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ محمدی در جمع خبرنگاران گفت: به عنوان سرباز میهن با وجود اینکه از مصدومیت در ناحیه دست رنج می بردم در این مسابقات حاضر شدم و توانستم با دعای خیر مردم به مدال نقره دست پیدا کنم.
وی با بیان اینکه مسابقات در سطح بالایی برگزار شد، افزود: با توجه به آمادگی که داشتم خود را برای کسب مدال طلا آماده کرده بودم اما با پاره شدن عضله که در اردوی رشت برایم ایجاد شد، نتوانستم به هدفم برسم.
نایب قهرمان پارا المپیک ریو گفت: با وجود مصدومیت روی کاغذ شانسی برای کسب مدال در پاراالمپیک ریو نداشتم ولی با دعای خیر مردم توانستم مدال نقره را کسب کنم.
محمدی اضافه کرد: پیش از مصدومیت قول کسب مدال طلای مسابقات پاراالمپیک ریو در رشته پرتاب وزنه را داده بودم اما متاسفانه امکان کسب این مدال برایم فراهم نشد.
وی بیان کرد: حضور در ریو نخستین دوره حضورم در مسابقات پارا المپیک بود لذا با صلاحدید مربیان، برای مسابقات آینده آماده می شوم.
نایب قهرمان پارا المپیک ریو روحیه بالای ورزشکاران لرستانی در مسابقات پارا المپیک ریو را ستود و گفت: ورزشکاران لرستانی حاضر در کاروان ورزشی ایران ورزشکاران جوانی بودند.
وی افزود: محمد فتحی گنجی با توجه به سن کمی که داشت به عنوان جوان ترین ورزشکار این دوره از مسابقات معرفی شد و البته مقام چهارم مسابقات پرتاب نیزه را نیز کسب کرد.
محمدی اضافه کرد: حامد امیری دیگر ورزشکار لرستانی در رشته پرتاب وزنه به مصاف حریفان خود می رود که با روحیه بالایی که این ورزشکار دارد امیدوارم با دعای مردم موفق به کسب مدال شود.
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.