بوشهر؛

راه اندازی صندوق امداد ولایت در بوشهر

صندوق امداد ولایت با هدف اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) فعالیت خود را در بوشهر آغاز کرد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور در مراسم آغاز به کار این صندوق گفت: تا کنون 10 صندوق امداد ولایت در کشور راه اندازی شده و بقیه استان‌ها نیز در آینده ای نزدیک صاحب این صندوق خواهند شد.

حجت الاسلام حسین احمدیان افزود: تسهیلات صندوق قرض الحسنه به منظور حل مشکلات مالی، ایجاد اشتغال خرد در قالب مشاغل خانگی و توانمند سازی خانواده های مددجویان پرداخت می‌شود.

احمد لطفی مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر هم گفت: 328 میلیارد ریال اعتبار اولیه صندوق از منابع این نهاد است و خیران هم می‌توانند با سپرده گذاری در این کار سهیم باشند، و در صورت نیاز سرمایه خود را برداشت کنند.

 آیت ا...صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، نخستین خیری بود که با پرداخت 10 میلیون ریال به منابع مالی صندوق امداد ولایت کمک کرد.

سقف تسهیلاتی که به مددجویان تعلق می گیرد 50 میلیون ریال است و قرار است صندوق قرض الحسنه در شهرستان‌ها به صورت باجه به متقاضیان خدمات ارائه کند.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.