رافع مطرح کرد؛

ضرورت تدوین مسئولیت اجتماعی برای بنگاه های اقتصادی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: تدوین مسئولیت اجتماعی برای بنگاه های اقتصادی جهت نهادینه شدن فرهنگ داوطلبی و مقابله موثر با افزایش آسیب های اجتماعی ضروری است.

ضرورت تدوین مسئولیت اجتماعی برای بنگاه های اقتصادی در راستای کاهش آسیب های اجتماعیبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران جوان، فرحناز رافع در جلسه شورای معاونان این سازمان، اظهار داشت: مسئولیت اجتماعی شرکت ها در فضای کسب و کارمسایلی مانند انتظارات خلاقی و زیست محیطی را ایجاد می کند که اگر این پاسخگویی به عنوان وظیفه شناخته شود دسترسی به منابع مالی بیشتر  برای اجرای پروژه های داوطلبانه و عام المنفعه و همچنین وفاداری مشتریان به بنگاه ها  را به دنبال خواهد داشت.

وی در خصوص اجرای منسجم تر طرح روز کار داوطلبی در سطح کشور به عنوان یکی از اولویت ها ، افزود:  خلاقیت در ایجاد مسوولیت اجتماعی، امکان سنجی برای اجرای مسوولیت اجتماعی و شیوه نامه اجرای مسوولیت اجتماعی  و بعلاوه فراخوان گسترده برای دعوت به عضویت اعضای حقیقی و حقوقی  در جمعیت هلال احمر از جمله برنامه هایی است که در دستورکار امسال سازمان قرار گرفته است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان این مطلب که راهبرد جمعیت هلال احمر در برخورد با آسیب‌های اجتماعی پیشگیری از طریق توانمندسازی اجتماعی است، گفت: بنابراین امسال با طراحی ساختارهای آینده نگر، برنامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی  را با رویکرد ارتقاء مهارت های انسانی و اجتماعی و کارآفرینی جامعه آسیب پذیر در نظر گرفته ایم.

رافع ترویج بیش از پیش فرهنگ داوطلبی با بهره گیری از ظرفیت گسترده معنوی و علمی علما و نمایندگان ولی فقیه، پایش و اصلاح نقاط ضعف طرح سلامت یار و اجرای طرح امداد سبز در سطح سراسر کشور را از دیگر اولویت های امسال سازمان متبوعش خواند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار