رافع در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برای تحقق اهداف جمعیت هلال احمر باید جهانی بیندیشیم و محلی عمل کنیم

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه اقدامات اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر در فرآیند خدمت رسانی این نهاد تاثیرگذار است، گفت: برای تحقق اهداف عالیه جمعیت هلال احمر باید جهانی بیندیشیم و محلی عمل کنیم.

برای تحقق اهداف جمعیت هلال احمر باید جهانی بیندیشیم و محلی عمل کنیمفرح ناز رافع رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران جوان؛  در مورد جلسه با مدیرعامل، معاونین، کارشناسان و مسئولان حوزه داوطلبان شعب جمعیت هلال احمر استان مازندران، گفت: مجموعه جمعیت هلال احمر استان باید از این فرصت مغتنم به نحو احسن استفاده کند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به چالش های اقتصادی موجود در جامعه، استفاده درست و برنامه ریزی شده از توان توانمندان برای پوشش نیاز نیازمندان را از ضروریات برشمرد و تصریح کرد؛ همه اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر به عنوان یک سرمایه ارزشمند می توانند با هم افزایی و تجمیع توان خود، کمک شایانی به همنوعان نیازمند کنند.

رافع گفت: از آنجایی که اقدامات تک تک اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر می تواند در فرآیند خدمت رسانی این نهاد در مقیاس جهانی تاثیرگذارباشد، برای تحقق اهداف عالیه جمعیت هلال احمر باید جهانی بیندیشیم و محلی عمل کنیم.

وی بیان کرد:  یکی از مسائل مهم در فرآیند اقدامات راهبردی سازمان داوطلبان، استفاده موثر و هوشمندانه از ظرفیت بنگاههای اقتصادی است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر مطرح کرد: مسائل مهمی همچون تاب آوری با رویکرد پیشگیرانه، تحقق حق عضویت داوطلبان، اجرای طرح سلامت یار، استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و همچنین برنامه ریزی درست برای بهره گیری از ظرفیت واقفین و ترویج سنت حسنه وقف از مهمترین راهبردهای سازمان داوطلبان است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار