فرماندار شهرضا گفت: نرخ بیکاری در این شهرستان به واسطه وجود شهرک‌های صنعتی و کارگاه‌های تولیدی، کمتر از مناطق اطراف است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن گلابی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: نباید تمامی معضلات اجتماعی را ناشی از بیکاری دانست، ناهنجاری‌های اجتماعی علل مختلفی دارد که بیکاری هم یکی از آنان است.

وی ادامه داد: نرخ بیکاری در شهرستان شهرضا به دلیل وجود شهرک‌های صنعتی و کارگاه‌های تولیدی کمتر از مناطق و شهرستانهای اطراف است.

رییس شورای اداری شهرستان شهرضا اضافه کرد: در ماه‌های اخیر برخی از کارگاه‌ها و کارخانجات جدید در شهرستان مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و تعدادی از کارخانجات هم جدیداً تأسیس شده‌اند.

گلابی اذعان کرد: تمامی مراکز تولیدی که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند نیازمند نیروی کار ماهر هستند اما نیروهای جویای کار شهرستان فاقد مهارتهای لازم برای اشتغال در این مراکز بوده و بیشتر به دنبال مشاغل اداری هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به حادثه اخیر واژگونی اتوبوس در محور شهرضا به اصفهان تصریح کرد: نباید همه علل وقوع حوادث را ناشی از اقدامات مسئولان دانست، در حوادث زیادی نظیر این حادثه، راننده به دلیل عدم مهارت جان خود و دیگران را به مخاطره می‌اندازد.

فرماندار شهرضا افزود: مسئولان شهرستان شهرضا با اعتبارات شهرستانی خدمات ملی ارایه می‌دهند که از جمله آنها می‌توان به آغاز اصلاح ترافیکی و دوبانده کردن مسیر شهرضا به مبارکه، اشاره کرد.

همچنین ابراهیم آیین پرست، مسئول ستاد گروه 22 توپخانخه ارتش شهرضا نیز در این مراسم اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یادآور دوران عزت و غرور ملت بزرگ ایران است، این دوران بخش مهمی از تاریخ ایران را نشان می‌دهد که ملت ایران در نبردی ناجوانمردانه و نابرابر، اجازه ندادند ذره‌ای از خاک میهن به بیگانه واگذار شود.

وی تصریح کرد: صدام حسین در حالی که در اوج آمادگی نظامی قرار داشت و از حمایت بزرگترین قدرتهای نظامی جهان برخوردار بود، در سودای فتح سه روزه ایران، به خاک کشورمان یورش آورد اما پس از گشذت مدت کوتاهی زمین‌گیر شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.