دستیار هیلاری کلینتون در مناظره‌های آزمایشی نقش بدل ترامپ را بازی می‌کند

نامزد دموکرات‌ها تاکنون با بدل رقیب جمهوری‌خواه خود در چندین مناظره انتخاباتی شرکت کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، «فیلیپ رینس» دستیار قدیمی هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مناظره‌های آزمایشی متعددی که پیش از مناظره‌های انتخاباتی اصلی برای وی برنامه‌ریزی شده است، نقش بدل دونالد ترامپ رقیب جمهوری‌خواه او را بازی می‌کند.

فیلیپ رینس در طول سالهایی که کلینتون در مجلس سنا و وزارت امور خارجه آمریکا حضور داشته، همواره در کنار او بوده و به همین دلیل، گفته می‌شود شناخت بسیار خوبی از آسیب‌پذیری‌ها و نقاط ضعف شخصی و سیاسی نامزد دموکرات‌ها دارد.

به گفته افراد نزدیک به رینس، کلینتون نیز به این دلیل با انتخاب او به عنوان بدل ترامپ در مناظره‌های آزمایشی موافقت کرده است که دستیار چندین ساله او شناخت خوبی از نقاط ضعف او دارد و به خوبی می‌داند چگونه از آنها علیه او استفاده کند. ضمن اینکه به عقیده کلینتون، رینس بر خلاف سایر نزدیکان او از شجاعت و جسارت کافی برای اینکه مانند ترامپ او را به چالش بکشد نیز برخوردار است. 

افزون بر این، رینس در میان نزدیکان کلینتون به "صراحت لهجه" معروف است و در گذشته، اشتباهات کلینتون را نیز بارها به او یادآوری کرده است. 

به گفته یکی از دوستان رینس، وی از زمان پایان گردهمایی ملی حزب دموکرات که در آن هیلاری کلینتون به عنوان نامزد نهایی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری 2016 معرفی شد، در چندین مناظره آزمایشی نقش بدل ترامپ را در مقابل او بازی کرده است.

افرادی که از نزدیک شاهد این مناظرات بوده‌اند، تقابل کلینتون و رینس را بسیار عالی توصیف کرده‌اند. با این حال، با توجه به غیرقابل پیش‌بینی بودن رفتار ترامپ در مناظره‌های انتخاباتی، هنوز تردیدهای بسیاری درباره موفقیت کلینتون در این مناظره‌ها وجود دارد. 

اولین مناظره انتخاباتی کلینتون و ترامپ دوشنبه شب (5 مهرماه) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار