مشهد؛

زیرساخت‌های نیشابور برای میزبانی نمایشگاه کتاب استان آماده است

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور از آمادگی کامل زیرساخت‌های این شهرستان برای میزبانی نمایشگاه کتاب استان خبر داد.

عباس کرخی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: منتقدین این انتقال از زیرساخت‌های فعلی نیشابور خبر ندارند و حتماً از پیشینه این شهر در مباحث فرهنگی نیز بی‌خبر هستند، به این افراد توصیه می‌کنم به کتاب‌های تاریخی مراجعه کنند و مطالعه داشته باشند تا چنین صحبت‌هایی را با علم انجام دهند.

وی افزود: درهرحال ما در یک رقابت فرهنگی توانستیم با 99 شهر ایران که همه شهرهای برخوردار نیز در آن قرار داشتند مسابقه دهیم و مقام اول را کسب کنیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: نیشابور نمی‌خواهد در برابر شهرهای دیگر باشد بلکه می‌خواهد در کنار دیگر شهرهای استان کار فرهنگی انجام دهد و این حق مردم نیشابور است که پس از کسب مقام دوم در دوره اول و درنهایت انتخاب به‌عنوان پایتخت کتاب ایران در دوره دوم شاهد برگزاری این نمایشگاه در شهر خود باشند.

کرخی تصریح کرد: زیرساخت‌ها به‌صورت کامل آماده برگزاری نمایشگاه است و به‌شخصه دعا می‌کنم منتقدین فقط دغدغه فرهنگی داشته باشند.

انتهای پیام//ر.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.