شهرکرد؛

تلاش برای تدوین و تبیین محورهای اصلی نظام در قالب داستان

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور، تلاش برای تدوین و تبیین محورهای اصلی نظام جمهوری اسلامی در قالب داستان را از اهداف جشنواره ادبیات داستانی بسیج بیان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ غلامرضا منتظری صبح امروز در آیین افتتاحیه نهمین جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیج هنرمندان کشور در گلزار شهدای شهرکرد، با اشاره به ظرفیت ادبیات داستانی در بیان مسائل و موضوعات مختلف گفت: نسل جوان ادبیات داستانی افسران آینده جنگ نرم هستند.

وی افزود: تلاش برای تدوین و تبیین محورهای اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در قالب بسیار گویای داستان از اهداف مهم برگزاری این جشنواره است.

منتظری با اشاره به حضور افراد شاخص حوزه ادبیات داستانی در این جشنواره گفت: خروجی جشنواره هم در قالب کتاب تنظیم و ارائه می شود.

وی افزود: بسترسازی مناسب برای نویسندگان ادبیات داستانی و هنرمندان متعهد در راستای ارائه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود از مهم‌ترین دستاوردهای این جشنواره است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور یادآور شد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته زمان برگزاری جشنواره ادبیات داستانی از دو سالانه به سالانه تغییر خواهد یافت.

منتظری در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه فعالیت در حوزه جوانان خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره نقش اثرگذاری در رشد و تعالی جوانان خواهد داشت زیرا داستان یک عنصر جذاب و زیبا و جوان هم دوستدار زیبایی است.

وی اضافه کرد: با بیان پیام‌های دین و انقلاب اسلامی در قالب داستان برای جوانان، یک قدم به صعود و بالندگی نزدیکتر می شویم.

نهمین جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیج، گرامیداشت یاد و خاطره 2 هزار شهید هنرمند کشور، صبح امروز یکشنبه 4 مهرماه 95 همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس، به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد آغاز شد.

اختتامیه این جشنواره 2 روزه، ساعت 19 فردا دوشنبه 5 مهرماه در فرهنگسرای شهرکرد برگزار می شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار