مشهد؛

مقاومت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس سبب پیروزی‌های بزرگی برای ملت ایران شد

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مقاومت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس سبب پیروزی‌های بزرگی برای ملت ایران شد؛ پیروزی‌هایی که هنوز هم دشمن را از رویایی با ملت ایران به وحشت می‌اندازد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حجت‌الاسلام حسنعلی اخلاقی در حاشیه بازدید از نمایشگاه «دفاع همچنان باقیست» که در ایام هفته دفاع مقدس در بوستان کوهسنگی مشهد برگزار می‌شود،  گفت: دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ايران در حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف اين مرز و بوم، به مثابه يكی از حساس‏ترين و بارزترين برهه‏های حيات راستين اين ملت، همچون نگينی تابناک تا هميشه زمان بر تارک تاريخ حماسه و ايثار و پايداری آزادگان جهان می‏درخشد.

وی با بیان اینکه پايداری ايران اسلامي كه برخاسته از روح وحدت و ايمان بود، افزود: در سايه هدايت‏های رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمينی(ره) شكل گرفت و باعث احيای يک مكتب سازنده و نهضت‏های آرمانگرا و ايدئولوژی جهانگير شد.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه دفاع امت اسلامی ايران در برابر تجاوز همه جانبه دشمنان اسلام، در تاريخ افتخارآفرينی مبارزات حق‏طلبانه يک ملت سترگ، تا ابد فروزان خواهد بود، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ما در زمينه‏های مختلف سياسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگي و غیره توانست معادلات جهانی معمول را بر هم زند و تحليل‏های مادی دنياپرستان را نقش بر آب سازد، که بی‏شک در ياد ملت بزرگ ايران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه‏آفرينی را در نسل‏های بعد بر جای خواهد گذاشت.

اخلاقی تصریح کرد: مقاومت رزمندگان اسلام سبب شد تا به پیروزی‌های متعددی در عملیات‌های مختلف دست یابیم و اجازه هیچگونه گستاخی‌ای به دشمنان ندهیم و این دفاع الگویی برای دیگر کشورها شده است تا بتوانند دربرابر ظلم و زور با دشمنان مبارزه کنند.

وی تأکید کرد: برپایه فرمایش حضرت امام خمینی (قدس سره) که فرموند جنگ تا پایان رفع فتنه بنابراین ما نمی‌توانیم پایانی برای جنگ (دفاع مقدس) تصور کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد با تقدیر از عملکرد مطلوب سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد در برگزاری ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری با موضوع دفاع مقدس برای نسل نوجوان و جوان که آینده سازان فردای این جامعه و ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران هستند و در آن دوران نبودند بسیار حائز اهمیت است و عملکرد سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد قابل تقدیر است.

اخلاقی گفت: دشمن امروز روی موضوع جنگ نرم کار می‌کند و از طریق فضاهای رسانه‌ای و اینترنتی به دنبال تغییر افکار دو گروه سنی نوجوان و جوان است و باید با ارائه برنامه‌های فرهنگی مناسب برای آنها سبب عدم فریب خوردنشان در برابر مکر و حیله دشمنان بشویم.

انتهای پیام//ف.ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار