حضور نشر «27 بعثت» در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس

انتشارات 27 بعثت، با کتاب‌هایی در حوزه های مختلف ادبیات مقدس و برای سلیقه های مختلف امسال در نمایشگاه حضور دارد.

جواد کلاته معاون ادبیات دفاع مقدس موسسه 27 بعثت در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حضور انتشاراتی 27 بعثت در نمایشگاه دفاع مقدس گفت: ما امسال در کل بیش از 50 عنوان کتاب در نمایشگاه داریم که 15 جلد نسبت به نمایشگاه ملی دفاع مقدس اضافه شده است. در سال 95 هفت عنوان اثر جدید داشتیم. به طور کلی در نشر 27 بعثت تلاش کردیم، بسته کاملی ارائه دهیم که مناسب انواع مخاطب باشد.

وی افزود: کتاب هایی با موضوع کارنامه عملیاتی و تاریخ تحلیلی جنگ مانند «گردان نهم»، « بچه‌های حبیب» در نمایشگاه داریم. در حوزه ادبیات داستانی نیز زندگینامه های داستانی مانند کتاب «حجت چریک» و «سوت آخر» را می توانم نام ببرم. بعضی کتاب ها سرگذشت نامه های مستند شهیدان هستند. «در هاله‌ای از غبار» زندگی حاج احمد متوسلیان و «ماه همراه بچه‌هاست» زندگینامه حاج همت از آن جمله است.

کلاته اظهار داشت: در حوزه خاطرات خود نوشت چندین عنوان کتاب از انتشارات 27 بعثت در نمایشگاه موجود است. «نونی صفر» که از مقام معظم رهبری تقریظ دریافت  کرده و «ردپایی در رمل» که به تازگی رونمایی شده است و خاطرات تفحص دو شهید که یکی از همرزمانشان نگارش کرده، از آن جمله است. در حوزه تاریخ شفاهی هم کتاب هایی در نمایشگاه داریم؛ کتاب‌هایی مثل «به روایت همت» و «مهتاب خین» از آن جمله است. در حوزه کودک هم فعال هستیم و کتاب های «روز اول مدرسه» و «کاک احمد» در این حوزه در نمایشگاه وجود دارند.

وی خاطرنشان کرد: انتشارات نشر 27 بعثت از اولین انتشاراتی هاست که به موضوع دفاع مقدس می پردازد و کتاب های «پیغام ماهی ها» که به تجدید چاپ پنجم رسیده است و «بی‌قرار» از آن جمله است. کتاب« لبنخد پاییز» هم در این حوزه در نمایشگاه رونمایی می شود.  



انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار