در جلسه علنی شورای شهر مطرح شد؛

گود بابک زنجانی مشکلاتی زیادی را برای مردم به وجود آورده است

دبیر دبیران شورایاری منطقه 2 گفت: در گذشته گود بابک زنجانی فرو ریخت و دیوارهای خانه‌های اطراف این گود ترک‌های زیادی برداشت و به دلیل عدم پاسخگویی مسئولان درخواست دارم چاره‌ای اساسی در خصوص ساماندهی این گود اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حامد حسینی دبیر دبیران شورایاری منطقه 2 در دویست و نود و سومین جلسه شورا با اشاره به مشکلات این منطقه، اظهار داشت: خاک این منطقه سست است به همین منظور باید در مواقع گود برداری‌ها توجه بیشتری شود. 
 
وی افزود: در گذشته گود بابک زنجانی فرو ریخت و دیوارهای خانه‌های اطراف این گود ترک‌های زیادی برداشت اما هیچ کس در خصوص فرو ریختن این گود پاسخی نداد به همین دلیل درخواست دارم چاره‌ای اساسی در خصوص ساماندهی این گود اندیشیده شود. 
 
دبیر دبیران شورایاری منطقه 2  با بیان اینکه پونک یکی از قدیمی ترین محلات شهر تهران محسوب می‌شود، تصریح کرد: این محله در حال حاضر فاقد سرای محله بوده و به همین منظور درخواست دارم در راستای ساخت یک سرای محله برای پونک اقداماتی صورت گیرد. 
 
حسینی با اشاره به شناسنامه دار شدن باغ‌های کرج و پونک در منطقه 2، افزود: باید در راستای حفظ باغات و نگهداری آن تلاش شود چرا که حفظ باغات بسیار اهمیت دارد. 
 
وی با تاکید بر اینکه کوچه‌های تنگ و آشتی کنان در منطقه دو وجود دارد گفت: درخواست دارم نسبت به باز سازی و نوسازی باغ‌های فرسوده این منطقه اقداماتی انجام شود. 
 
دبیر دبیران شورایاری منطقه 2  با بیان اینکه در منطقه تهران مشاغل مزاحمی مانند صافکاری و نقاشی در حاشیه‌ خیابان‌های خوش شمالی، زنجان و غیره وجود دارد، گفت: این مشاغل، مزاحمت‌های زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده به همین دلیل هر چه زودتر باید تعیین و تکلیف شوند. 
 
حسینی با تاکید بر اینکه در قسمت‌های شمالی منطقه 2 تهران ساخت و سازهای غیر مجازی انجام شده است، یادآور شد: باید برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی آینده نسبت به ایجاد فضای سبز بیشتر در این منطقه اقداماتی اساسی صورت گیرد. 
 
حسینی با بیان اینکه تمام زباله منطقه 2 و 10 در خیابان دریانو و در ایستگاه میانی جمع آوری می‌شود، افزود: این موضوع معضلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده به همین دلیل باید در راستای حل این موضوع اقداماتی صورت گیرد. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار