در جلسه شورای شهر مطرح شد؛

به معضلات شهرک نیایش منطقه دو رسیدگی شود

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر، گفت: در حال حاضر معضلات زیادی در شهرک نیایش وجود دارد به همین دلیل درخواست دارم به این معضلات رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمت الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در دویست و نود و سومین جلسه شورا در پی اظهارات حسینی دبیران شورایاری منطقه 2، اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی این منطقه شهرک نیایش است که طی سال‌های گذشته مشکلات زیادی را برای مردم این منطقه به وجود آورده است. 
 
وی افزود: دهه‌های زیادی است که مردم در این شهرک اسکان دارند اما مدیریت شهری برای حل مشکلات آنها اقداغم جدی صورت نگرفته است به همین دلیل این مشکلات باعث ایجاد دغدغه و تهدید برای سکنه این منطقه شده است به همین منظور درخواست دارم که6 هزار از این زمین 140 هکتاری را برای ساخت و ساز کنار بگذارید. 
 
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر ادامه داد: بدون تردید با مشارکت بخش خصوصی می‌توان برای اهالی شهرک نیایش ساختمان هایی ایجاد کرد و زمین‌های باقی مانده را در اختیار شهرداری تهران قرار داد. 
 
حافظی در ادامه با اشاره به ساماندهی نمایشگاه‌های خودرو در این منطقه افزود: باید یک وحدت رویه برای ساماندهی این مشاغل مزاحم در نظر بگیریم چرا که مردم در خصوص این مشاغل مزاحم نارضایتی‌های بسیاری دارند. 
 
وی با بیان اینکه نباید مردم را از خدمات محروم کنیم، گفت: امروزه خدمات رسانی به مردمان این منطقه ضعیف است و مردم در تنگنا قرار دارند. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار