کرمانشاه؛

برگزاری همایش آشتی با شعر

همايش آشتی با شعر در سالروز بزرگداشت مولانا در دانشگاه رازی برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ به مناسبت سالروز بزرگداشت جلال‌الدين محمد بلخي "مولانا" همايش آشتي با شعر هفتم مهر ماه در دانشگاه رازي برگزار مي شود.

مبين فخري مسوول برگزاري همايش آشتي با شعر افزود: همايش آشتي با شعر در روزهايي كه مشغله هاي كاري و اقتصادي براي شاغلان و دغدغه هاي درسي براي دانشجويان مجال پرداختن به شعر و ادبيات را گرفته، واژه "آشتي"مناسب ترين واژه اي بود كه براي نام همايش انتخاب كرديم. چرا كه تكنولوژي باعث "قهر" ما با عنصر خيال و عاطفه شده است.

وي افزود: چه كسي بهتر از "مولانا" مي تواند پيوندي محكم ميان دو نسل از جامعه با شعر و ادبيات ايجاد كند، شعر مولانا با ظرايف و زيبايي هاي خاص شعري خود، در كنار سرشار بودن از معارف كهن و انديشه هاي عميق و پيچيده انساني، همواره تازه، نو، شاداب و سرشار از اميد است، اين دو ويژگي در كنار هم توانسته، علاقه مندان زيادي را از نسل هاي گوناگون گرد هم جمع كند.

هدف از برگزاري اين همايش، پيوند ميان دو نسل از اساتيد و دانشجويان حوزه شعر و ادبيات است.اين همايش با محوريت شعرخواني، مولانا شناسي و نيز تجليل از مفاخر ادبي استان با حضور جمعي از اساتيد ادبيات استان برگزار مي گردد و در پايان نيز به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

اين همايش با همكاري معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه و كانون شعر دانشگاه رازي روز چهارشنبه(هفتم مهرماه1395) در محل سالن اجتماعات شهيد دكتر شهرياري برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار