کرمانشاه؛

نواخته شدن زنگ عاطفه ها

زنگ عاطفه ها در یکهزار مدرسه استان بصدا در می آید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیر کل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه از نواخته شدن زنگ عاطفه ها در هزار مدرسه برای کمک به بیش از ده هزار دانش آموز خبر داد.

حسین خدرویسی با بیان اینکه امسال جشن عاطفه ها با شعار مهر در انتظار همدلی در دو مرحله مردمی و مدارس برگزار می شود گفت: بخش مردمی این جشن در قالب جشنواره های عاطفه ها در بیست و پنجمین روز از شهریور ماه با استقبال خوب مردم برگزار شد.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه ها دهمین روز از ماه مهر در هزار مدرسه و مرکز آموزشی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد افزود: امسال در شهرستان کرمانشاه زنگ این جشن ملی به صورت نمادین در مدرسه شهدای پروین زاد با حضور مسئولین و مدیران استانی نواخته می شود.

خدرویسی همچنین به درآمد پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی بخش مردمی جشن عاطفه های سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: تمام کمک های جمع آوری شده در بخش مردمی جشن پیش از آغاز سال تحصیلی جدید در میان دانش آموزان نیازمند و تحت حمایت توزیع شده است.

خدرویسی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بالغ بر ۱۰ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در استان کرمانشاه تحت حمایت کمیته امداد هستند اظهار امیدواری کرد: دانش آموزان و والدین خیر آنان در دهم مهر ماه با کمک های چشمگیر خود سال تحصیلی خوشی را برای تمامی دانش آموزان بی بضاعت رقم زنند.

۱۰ میلیارد و ۱۸۱ میلیون ریال کمک مردمی در جشن عاطفه های سال ۹۴ در استان کرمانشاه جمع آوری شده است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار