کرمانشاه؛

معرفی معاون جدید توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد

معاون جدید توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیر کل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه غلامرضا نصوری را به عنوان معاون جدید توسعه مشارکت های مردمی این نهاد منصوب و معرفی کرد.

خدر ویسی در مراسم تودیع و معارفه معاون مشارکت های مردمی استان گفت: مهمترین هدف مشارکت مردمی بهره مندی از ظرفیت خیران و مسئولان در امر کمک به نیازمندان به ویژه در قالب صدقات و خیرات است و اعتماد مردم به این نهاد بهترین سرمایه برای امداد است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح های صدقات و خیرات، زکات ،مفتاح الجنه ،اکرام ایتام، اطعام ایتام، عاطفه ها، نیکوکاری تنها بخشی از اقدامات و فعالیت های معاونت توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد به شمار می رود افزود: اجرای این طرح ها تنها با تکیه بر اعتماد مردمی میسر می شود لذا باید با اقدام خالصانه و عمل متواضعانه اعتماد مردم و خیرین را تقویت کرد.

غلامرضا نصوری معاون جدید توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه پیش از این مدیریت کمیته امداد شهرستان روانسر را برعهده داشته است.

همچنین طی این مراسم از زحمات مرتضی حسینی فر معاون سابق توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه قدردانی و تشکر شد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار