یزد؛

اعطای نزدیک به 7 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان اردکانی

پرداخت تسهیلات اشتغال زائی به مددجویان 350 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیر کمیته امداد شهرستان اردکان گفت: کمیته امداد اردکان طی 6 ماهه ابتدای سال جاری 6 میلیارد و 780 میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی به 54 خانواده تحت حمایت و نیازمندان متقاضی از محل منابع بانکی و امدادی پرداخت کرده است.

یدالله مروتی افزود: با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای جهاد دانشگاهی و سایر دستگاه های مرتبط در امر آموزش کارآموزان انجام می شود که در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 30 میلیون ریال بابت ارائه آموزش‎های گوناگون به جامعه هدف تحت حمایت پرداخت شد.

مروتی هدف از ارائه تسهیلات اشتغال زائی به مددجویان را خوداتکائی و توانمندسازی آنان بیان کرد و افزود: میزان تسهیلات خوداشتغالی اعطایی به متقاضیان در6 ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 350 درصد رشد را نشان می دهد.

مدیر کمیته امداد شهرستان اردکان با بیان اینکه هم اکنون بیش از دو هزار و 589 خانوار تحت پوشش طرح های خودکفایی این نهاد هستند، اضافه کرد: طی6 ماهه اول سال گذشته حدود یک  میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات بانکی و امدادی به 19 نفر از مددجویان تحت حمایت برای اجرای طرح های خودکفایی، مشاغل خانگی و کارانگیزی در زمینه های شغلی کشاورزی، دامپروری، صنفی و صنعتی، صنایع دستی وخدمات پرداخت شده است.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار