فرکی: لیگ برتر جای آزمایش کردن داوران جوان نیست/ نتایج سایپا راضی کننده نبوده است

سرمربی تیم فوتبال سایپا کرج گفت: نتایجی که تیم سایپا تاکنون در لیگ شانزدهم کسب کرده است راضی کننده نبوده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران حسین فرکی سرمربی تیم بادران نوین تهران در نشست خبری پیش از بازی مقابل سایپا در مرحله دوم جام حذفی به خبرنگاران در خصوص وضعیت تیمش این چنین گفت:هفته دفاع مقدس را گرامی می داریم. از شهدا یادی می کنیم. ایام محرم را هم تسلیت می گوییم. همین طور سالگرد هادی نوروزی و  آزیدهاک که دیگر در جمع ما نیستند. آرزوی سلامتی برای بیماران مثل پورحیدری را دارم.

وی ادامه داد: اولین دیدار جام حذفی را با تیم دسته دومی بادران قرار است انجام دهیم. جام حذفی را یک نگاه مثبت می دانیم مثل خیلی از تیم های لیگ برتر. امیدوارم در اولین نگاه قدم مثبت و همراه با موفقیت را برداریم.ما توسط گروه مان سعی کردیم این تیم را که بازیهای خود را در لیگ دو دارد دنبال می کند این تیم را زیرنظر داشتیم و نه مثل تیم های لیگ برتری اما به اندازه شناختی که باید داشته باشیم داریم. 

سرمربی سایپا در پاسخ به سوالی مبنی براینکه گفته بود از نتایج سایپا راضی نیست بیان داشت: در رابطه با نتایجی که ما گرفتیم این طور نیست که بخواهیم صد در صد ناراضی باشیم. به هر حال 50-50 هستیم. در سه هفته اول بازی هایمان مقابل پرسپولیس با اینکه بازی اول بود عملکرد خوبی بچه های ما داشتند. ما در بازی اول میزبان بودیم ولی با توجه به فضای ورزشگاه مهمان بودیم. در بازی دوم مقابل ذوب آهن تساوی شد و بازی سوم را مقابل سیاه جامگان در خانه حریف بودیم و عملکردمان راضی کننده بود. در بازی های چهارم در اهواز جلو بودیم. این طور نیست که نارضایتی صد در صد داشته باشیم اما می توانستیم بهتر نتیجه بگیریم. 

فرکی گفت: در برنامه 90 هرچه صحنه برای حریف بود نشان داد اما برای ما را نشان نداد. در مجموع سه پنالتی که به اعتقاد من باید داور می گرفت فقط یک پنالتی ما را نشان داد. اما می خواهم لیگ برتر دیگر جای آزمایش کردن داوران نیست. حالا در لیگ یک و دو می توان به حساب تجربه و آزمایش داور گذاشت اما در لیگ برتر یک اشتباه داور منجر به از بین رفتن زحمات ما می شود. اشتباه ممکن است هرکسی انجام دهد اما اشتباه داور می تواند به ضرر ما و خیلی از تیم های دیگر تمام شود. اشتباه داور با بازیکنان و مربیان خیلی فرق می کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار