نشست سرنوشت ساز کاظمی و رویانیان

قرار است امروز جلسه سرنوشت سازی میان محمدرضا رویانیان رئیس هیئت مدیره و فرهادکاظمی سرمربی تیم سیاه جامگان تشکیل شود تا دو طرف درباره ادامه همکاری با یکدیگر مذاکره کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با گذشت نزدیک به هفت هفته از شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان، مسئولان تیم فوتبال سیاه جامگان تاکنون نتوانسته اند به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان عمل کنند از طرفی بحران های اخیر مالی این تیم سبب شده تا در یک اتفاق غیر منتظره فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان قید حضور در تمرینات این تیم را بزند،همچنین سلمان تاجدار و سردار گل محمدی دو دستیار فرهاد کاظمی هم با تبعیت از سرمربی از حضور در تمرینات خودداری کردند.

 از طرف دیگر بعضی از نفرات تیم فوتبال سیاه جامگان مانند حمیدرضا علی عسگری، محمدرضا خانزاده، موسی ترائوره و رضا درویشی هم نزدیک به 4 روز است که به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان در تمرینات این تیم مشهدی شرکت نکرده اند، تا با این روش اعتراض خود را به گوش مسئولان باشگاه برسانند.

برهمین اساس قرار است امروز  جلسه سرنوشت سازی میان محمدرضا رویانیان رئیس هیئت مدیره و فرهادکاظمی سرمربی تیم تشکیل شود تا درباره مشکلات مالی اخیر و همچنین ادامه همکاری دو طرف تصمیم گیری شود، البته طبق شنیده های ما از یک منبع آگاه در باشگاه سیاه جامگان در صورتی که مسئولان نتوانند خواسته های فرهاد کاظمی را برآورده کنند احتمال قطع همکاری وی با تیم سیاه جامگان زیاد است.


حال باید دید در جلسه امروز چه صحبت هایی بین طرفین رد و بدل خواهد شد، آیا مسئولان می توانند فرهاد کاظمی را در این تیم حفظ کنند یا شاهد تغییر کادر فنی باشگاه سیاه جامگان در ادامه لیگ شانزدهم خواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار