مشهد؛

ولایت‌فقیه ستون ایستادگی و نگه دارنده نظام اسلامی

امام جمعه نیشابور گفت : دشمن از این می‌ترسد که ولایت‌فقیه به‌عنوان ستون ایستادگی نظام به دیگر کشورهای اسلامی برسد


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان نیشابور که در محل ستاد فرماندهی انتظامی این شهر برگزار شد افزود: مردم در سایه‌سار رهبر انقلاب ایستاده‌اند و دشمن انقلاب را ناامید کرده‌اند، این ولایت‌فقیه است که کشور را نگاه داشته است.

او اظهار داشت: یعقوبی خاطرنشان کرد: دین باعث شده است دولت، مسؤولان و مردم قوی باشند و در برابر تهدیدها استوار بمانند.

امام‌جمعه نیشابور با بیان اینکه وابستگی ما به دین اسلام باعث استواری و پایداری کشور شده است. تأکید کرد: اینکه به خدا تکیه و برای او قیام می‌کنیم نشان از قدرت واقعی ماست.

او عدالت جهانی را فقط در امت قوی و استوار اسلامی دانست و بیان داشت: امنیت و نظم کشور ما توسط نیروهای مسلح به حدی رسیده که مورد توجه بیگانگان قرار گرفته است.

در ادامه این مراسم فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور نیز در سخنانی اظهار داشت: امنیت محصول جمعی عمل کردن در کنار همدلی و تلاش است و باید در راستای نظم، جان‌فشانی کرد.

اکبر آقابیگی تصریح کرد: در آموزه‌های دینی اسلام و علوم روز جهان تمام روش‌های ایجاد نظم وجود دارد.

او مشارکت انتظامی را در حول محورهای اقتدارگرایی و کم کردن هزینه‌های مردم دانست و ادامه داد: آموزش به مردم و حرکت در مسیر باز تولید هنجارها قبل از تزریق به جامعه دیگر وظیفه نیروی انتظامی است که باید موردتوجه خاص قرار گیرد.

انتهای پیام// ا ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.