یاسوج؛

کشف 2 میلیون عدد قرص روانگردان در استان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2 میلیون عدد قرص روانگردان در 6 ماه نخست سال جاری در این استان کشف، ضبط و امحا شده است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سرهنگ سعید بالش زر در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: 65 نفر در این زمینه در استان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: افزون بر یک تن و 900 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این مدت در کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد و یکهزار و 60 نفر قاچاقچی نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان کرد: 150 دستگاه خودروی حامل مواد مخدر در این مدت در کهگیلویه و بویراحمد توقیف و 36 باند تهیه و توزیع نیز متلاشی شد.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای استان زیر پوشش آموزش های لازم برای مشارکت هر چه بیشتر در زمینه مقابله با مواد مخدر و قرص های روانگردان قرار می گیرند.

سید ناصر رضایی اظهار داشت: تفاهم نامه ای بین ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد و صدا و سیمای مرکز استان به مبلغ 600 میلیون ریال برای تبیین آثار زیانبار مصرف مواد مخدر و قرص های روانگردان منعقد شده است.

وی افزود: تمامی مدیران اجرایی و نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر فعال شده اند و احساس مسئولیت خاصی می کنند.

رضایی بدون اشاره به آمار، بیان کرد: بیشترین تعداد معتادان کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب مربوط به شهرستان های بویراحمد و گچساران است.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.