یاسوج؛

گشایش نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در یاسوج

نمایشگاه آثار و دستاوردهای دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان اجرایی استان و در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج گشایش یافت.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ 50 غرفه در این نمایشگاه با موضوع های دفاع مقدس، تجهیزات نظامی، بازسازی برخی عملیات ها، تبیین ایثارگری های شهدا و رزمندگان، خاطرات، وصیت نامه و زندگینامه شهیدان و رزمندگان و خطرهای جنگ نرم دشمنان و فضای مجازی دایر شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: مردم استان در اجلاسیه ملی شهدا و سرداران استان که فردا صبح در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج آغاز می شود حضور پرشوری داشته باشند.

سید موسی خادمی اظهار داشت: برگزاری مطلوب، باشکوه و آبرومندانه این اجلاسیه به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی و معنوی سالجاری کهگیلویه و بویراحمد ضروری است.

وی بیان کرد: اجلاسیه ملی شهدا و سرداران کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسئولان کشوری برگزار می شود و در معرفی هر چه بیشتر استان و رشادت های مثال زدنی مردم آن در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز نقش بسزایی خواهد داشت.

خادمی عنوان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس به نسبت جمعیت بیشترین حضور را در جبهه ها داشتند که این امر مهم بیانگر روحیه ولایتمداری و غیرت دینی آنان است.

این نمایشگاه تا 15 مهر سالجاری همزمان با اختتامیه اجلاسیه ملی سرداران و 1880 شهید کهگیلویه و بویراحمد از ساعت هشت صبح تا 20 شب آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.