شیراز؛

نفرات برتر مسابقات کشوری دارت آزاد شناخته شدند

نفرات برتر در مسابقات سراسری دارت آزاد معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کامبیز ایوب زاده مسئول اجرایی مسابقات کشوری دارت آزاد گفت: این مسابقات در دو گروه آقایان و بانوان و به مدت دو روز در مجموعه ورزشی شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شد.
وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات افزون بر 170 ورزشکار حضور داشتند.  
کامبیز ایوب زاده اظهار کرد: این رقابت ها در دو بخش انفرادی و دوبل تیمی آقایان و بانوان برگزارو نفرات برتر مشخص شدند .  
مسئول اجرایی مسابقات کشوری دارت آزاد با بیان اینکه گروه آقایان با 120 ورزشکار برگزار شد افزود: در پایان در بخش انفرادی حسین اعرابی و علیرضا ایزدی هر دو  از اصفهان موفق به کسب مقام اول و دوم شدند و مسعود فلاحتی از یزد و علیرضا روشن بین از لرستان به صورت مشترک  سوم شدند.
کامبیز ایوب زاده تصریح کرد: در بخش دوبل اتفاقی آقایان نیز ، محمد رضا فرحانی و بهروز کاظمی از تهران و خراسان رضوی در اول شدند، امیر مهدی امینی و اسماعیل غریبی از البرز و گیلان بر سکوی دوم ایستاند و داریوش خورشیدی و نادر قهاریان از فارس و تهران  و هادی امینی و اسماعیل عاشوری از فارس و گیلان سوم شدند.
وی گفت: این مسابقات در گروه بانوان نیز با حضور54 ورزشکار برگزار شد که در بخش انفرادی دنیز هشت بران و مژگان رحمانی هردو از تهران اول و دوم شدند و طاهره عیدی از فارس و طاهره یدالله زاده از مازندران نیز به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.
کامبیز ایوب زاده اظهار کرد: ساناز برمشوری و مهتاب صادقی از فارس و کهگیلویه و بویر احمد در بخش دوبل تیمی اتفاقی بانوان اول شدند و همچنین ساجده احمدی و افسانه مرادی از استانهای گلستان و مرکزی بر سکوی دوم قرار گرفتند.
وی افزود: محبوبه محمدی و معصومه نوذر نودهی از تهران و مرکزی به صورت مشترک سوم شدند.
کامبیز ایوب زاده بیان کرد: 8نفر برتر آقایان و 4نفر برتر بانوان در رنکینگ فدراسیون جهانی قرار گرفتند.
وی اظهار کرد: این رقابت ها با مجوز فدراسیون جهانی دارت در شیراز برگزار شد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: نفرات ، برتر ، مسابقات ، دارت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار