سردار مهری خبر داد

کاهش 189 نفری تصادفات در سال 95/ 72درصد از تلفات تصادفات در جاده ها کشته می شوند

رئیس پلیس راهور گفت: در 5ماه سال 95 در مقایسه با 5ماه سال 94، شاهد کاهش 189 نفری در تصادفات بودیم.

کاهش 189 نفری تصادفات در سال 95/ 72درصد از تلفات تصادفات در جاده ها کشته می شوند
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار تقی مهری در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک کشور که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در کشور فرهنگ ترافیک است.

وی افزود: اکنون 10میلیون همیار پلیس، 5هزار بازرس نامحسوس و 15 هزار راهوران محله داریم که با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری می‌کنند.

رئیس پلیس راهور ادامه داد: خوشبختانه با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی به ویژه آموزش و پرورش توانستیم با سازماندهی همیاران پلیس در کشور به فرهنگ ترافیک کمک کنیم.

سردار مهری در خصوص اقدامات انجام شده برای پیشگیری از تصادفات، گفت: با اقدامات فرهنگی و کنترلی پلیس در سال 84نسبت به سال 95 که 11سال از اجرای طرح های ترافیکی گذشت، از 27هزار نفر به 16هزار و 882 نفر کاهش تلفات داشتیم.

وی اضافه کرد: در 5ماه سال 95 در مقایسه با 5ماه سال 94، شاهد کاهش 189 نفری در تصادفات بودیم و 3درصد جان باختگان کمتری نسبت به سال گذشته داشتیم.

رئیس پلیس راهور با اشاره به اینکه 72درصد جان باختگان در خارج از شهرها و 28درصد جان باختگان درون شهرها هستند، مطرح کرد: در درون شهرها انضباط شهری و در خارج شهرها پیشگیری از تخلفات حادثه ساز را خواهیم داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار