لرستان؛

معدوم سازی بیش از ۴۰ تن فرآورده گوشتی فاسد در لرستان

رئیس نظارت بر بهداشت عمومی لرستان گفت: ۴۰ هزار و ۱۳۱کیلوگرم فرآورده گوشتی فاسد ۶ ماهه نخست امسال در لرستان ضبط ومعدوم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حداد شفیعیان اظهار داشت: در شش ماه نخست امسال 41 هزار و 788 مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های گوشتی استان لرستان به عمل آمد.
 
وی با بیان اینکه در شش ماه نخست سال 95 طی بازرسی‌های انجام‌شده از فرآورده‌های گوشتی هزار و 730 مورد غیربهداشتی در استان شناسایی شد، افزود: طی این مدت 63 مورد تخلف به مراجع قضایی استان معرفی شد.
 
رئیس نظارت بر بهداشت عمومی لرستان با اشاره به اینکه در شش‌ماهه نخست امسال 27 هزار و 958 کیلوگرم فرآورده گوشتی فاسد در استان لرستان ضبط و معدوم شده است، عنوان کرد: طی این مدت 365 مورد نمونه‌گیری از موارد مشکوک انجام شد.
 
وی تعداد کشتار طیور را در شش ماه نخست سال هشت میلیون و 918 هزار و 382 قطعه دانست و بیان کرد: طی این مدت 62 هزار و 563 قطعه به دلیل مختلف ضبط و معدوم شد.
 
شفیعیان با اشاره به اینکه در بحث کشتار دام نیز 107 هزار و 382 رأس گوسفند، 22 هزار و 927 رأس بز ، 18 هزار و 506 گاو گوساله و یک رأس گاومیش کشتار شده است، گفت: طی مدت شش ماهه 9 هزار و 578 کیلوگرم گوشت گوسفند، هزار و 677 کیلوگرم گوشت بز و 28 هزار و 876 کیلوگرم گوشت گاو گوساله ضبط و معدوم شد.
 
وی به نظارت و بازرسی روزانه کارشناسان در کشتارگاه‌های استان اشاره کرد و اظهار داشت: فرآورده‌های گوشتی و مرغ پس از اخذ مجوز بهداشت در خودروهای سردخانه دار بارگیری و در مراکز عرضه توزیع می‌شوند.
 
انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.