یاسوج؛

باید به الزامات پیشتازی روحانیت در عصر انقلاب اسلامی توجه کرد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید به الزامات پیشتازی روحانیت در عصر انقلاب اسلامی توجه کرد، گفت: انقلابی‌گری جوهره می‌خواهد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت‌الاسلام علی سعیدی در کنگره ملی 1880 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور گسترده مردم و خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد با تسلیت ایام محرم اظهار کرد: از این اقیانوس مواج باید حداکثر بهره را ببریم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: محفل ما امروز به یاد و نام شهدای روحانی است که تعابیر زیادی از سوی پیامبر و ائمه در خصوص علما داریم.

وی گفت: امام صادق(ع) می‌فرمایند؛ علمای شیعه ما مرزبانان هستند و امام کاظم(ع) می‌فرمایند، فقها دژ و قلعه اسلام و پاسداری از حاکمیت دینی را بر عهده دارند.

سعیدی به بیانات رهبری در خصوص انقلابی‌گری اشاره کرد و گفت: بیشتر این فرمایشات خطاب به روحانیون بود که این تأکید یک فلسفه و دغدغه‌ای رهبری در این خصوص است.

وی خاطرنشان کرد: رهبری 20 سال قبل فرمودند روحانیت در گذشته پیشتاز بودند که نمی‌دانم در آینده این پیشتازی را ادامه خواهند داد؛ بنابراین باید به الزامات پیشتازی روحانیت توجه کرد و پیشتازی جوهره و شاخصه‌هایی دارد که بدون آن نمی‌توان پیشتازی کرد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.