یاسوج؛

اختصاص 500 میلیارد ریال توسط دفتر رهبری به جاده پاتاوه - دهدشت

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 500 میلیارد ریال از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب برای شتاب بخشی در روند ساخت و تکمیل جاده ملی پاتاوه - دهدشت اختصاص یافت.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ پژمان نیک اقبالی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: براساس برنامه ریزی انجام شده از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب 200 میلیارد ریال از این میزان سال جاری و 300 میلیارد ریال نیز سال آینده به طرح ملی جاده پاتاوه - دهدشت اختصاص می یابد.

وی افزود: یک هزار میلیارد ریال در سفر اخیر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد به این جاده ملی اختصاص داده شد و یک هزار میلیارد ریال نیز سال آینده به آن اختصاص خواهد یافت.

نیک اقبالی بیان کرد: طول بزرگراه های کهگیلویه و بویراحمد از 53 کیلومتر در زمان آغاز به کار دولت یازدهم اکنون به 120 کیلومتر رسیده است.

وی عنوان کرد: پیش بینی می شود که طول بزرگراه های کهگیلویه و بویراحمد تا یک ماه آینده به حدود 150 کیلومتر برسد.

نیک اقبالی ابراز داشت: یکی از آفت ها و آسیب های مهم در اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد نبود ثبات مدیریتی و تغییر مدیران آن در فواصل زمانی کوتاه است.

وی گفت: چنین آفتی سبب رکود در انجام فعالیت های بیشتر و مطلوبتر در حوزه راهسازی کهگیلویه و بویراحمد شده است.

این جاده از مهمترین طرح های ملی است که با بهره برداری آن ضمن کوتاه تر شدن مسیر اصفهان به بنادرجنوبی کشور، بیش از 400 روستا در 2 شهرستان بویراحمد و کهگیلویه با جمعیتی افزون بر 100 هزار نفر از نعمت جاده مناسب برخوردار خواهند شد.

آغاز عملیات اجرایی جاده ملی پاتاوه - دهدشت از مصوبات سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب در خرداد 1373 یه استان کهگیلویه و بویر احمد بوده است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.