یاسوج؛

بهره برداری از 40 بیمارستان در کشور تا پایان کار دولت

معاون فنی اجرایی وزیر راه و شهر سازی در یاسوج گفت: 40 بیمارستان با ظرفیت 5 هزار و 700 تخت تا پایان دولت به بهره برداری می رسد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ معاون فنی اجرایی وزیر راه و شهر سازی در یاسوج گفت:دولت در تلاش است فاصله ی خدمات راه سازی در مناطق دور افتاده از جمله کهگیلویه وبویر احمد را به میانگین کشوری نزدیک کند.

آقای علیزاده در آیین معارفه ی سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان افزود: تامین راه های مواصلاتی به ویژه در مناطق روستایی در کهگیلویه و بویراحمد با وجود قرار داشتن این استان در مسیر ارتباطی استان های جنوبی و مرکزی کشور فاصله ی زیادی با میانگین کشوری دارد و این درحالی است که برخی طرح های بزرگ راهسازی در جنوب کشور از جمله محور ارتباطی پاتاوه ـ دهدشت هم اکنون در این استان فعال است .


وی با بیان اینکه این وزارتخانه در 569 سرفصل مشغول ارائه ی خدمات است گفت: با تعریف سامانه ی شاهراه که به منظور آگاه سازی از فرایند خدمات این وزارتخانه ایجاد شده زمینه ی دسترسی هموطنان به اطلاعات این خدمات مهیا شده است .


وی با اشاره به وضعیت اعتباری طرح ها، سال گذشته را سخت ترین سال از نظر شرایط مالی دانست و افزود : با این وجود خدمات نظام در حوزه ی کاری این وزارتخانه ادامه یافت .


وی ابراز امید واری کرد: با بهبود شرایط اعتباری طرح ها و تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب برای اصلاح نظام اداری شاهد رونق گرفتن خدمات این وزارتخانه در توسعه راه ها باشیم .


علیزاده با بیان اینکه در جدیدترین تخصیص 420 میلیارد ریال اعتبار به بیمارستان 280 تخت خوابی یاسوج اختصاص داده شد گفت: پیش بینی می شود این بیمارستان و بیمارستان های باشت و گچساران پایان سال آینده بهره برداری شوند.


معاون فنی اجرایی وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: هم اکنون کار ساخت 100 بیمارستان با ظرفیت بیش از 24 هزار تخت در کشور درحال اجراست که از این تعداد 40بیمارستان با ظرفیت 5 هزار و 700 تخت تا پایان کار دولت یازدهم بهره برداری می شوند.


در این آیین نیک اقبال معاون عمرانی استاندار هم به سفر ریس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: در این سفر طرح راه پاتاوه ـ دهدشت بعنوان مهمترین مطالبه ی استان مطرح شد که دفتر رهبر معظم انقلاب و دولت 250 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ان اختصاص دادند .


در پایان این این آیین طی حکمی آقای محمد علی علیمردانی بعنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان منصوب و از خدمات اقای حسن فدایی رئیس پیشین قدر دانی شد .




انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.