پیرهادی در صحن شورای شهر مطرح کرد؛

بنده از خبرنگاران شکایت کرده‌ام و شکایت خود را هم دنبال می‌کنم

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعدادی از اعضای شورای شهر از خبرنگارانی که به برخی از اعضا دروغ و افترا بسته‌اند شکایت کرده اند و بنده نیز جزء شکای کنندگان بوده‌ام.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن پیر هادی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در آغاز دویست و نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به برخی از صحبت‌ها مبنی بر پس گرفتن شکایت برخی از اعضا در خصوص زندانی شدن خبرنگاران، اظهار داشت: برخی از اعضا در خصوص این موضع شکایتی تنظیم کرده‌اند و بنده نیز جزو همین اعضا بودم و شکایت خود را دنبال خواهم کرد.

وی افزود: در حال حاضر هیچ خبرنگاری به واسطه شکایت اعضای شورای شهر زندانی نشده چرا که ما درخواستی را تنظیم کرده‌ایم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه وقتی تهمت و دروغ به فردی می‌بندند باید در مقابل به وی پاسخ داده شود چرا که برخی از رفتارها حرفه‌ای نیست به همین دلیل در خصوص این موضوع به دستگاه قضایی مراجعه کرده‌ایم تا تهمت و دروغی که به ما بسته اند را اعلام کنیم.

پیر هادی با تاکید بر اینکه عده‌ای با انتشار اخبار دروغ در صفحه مجازی حیثیت افراد را از بین می‌برند، گفت: باید در خصوص این ماجرا و اعاده حیثیت قوه قضاییه موضوع را بررسی و پیگیری کند.

وی، با بیان اینکه بر اساس اطلاعات به دست آمده 20 درصد افراد بیش از یک بار به مجموعه خبری مراجعه نمی‌کنند، افزود: بدون شک اگر یک بار چنین موضوع خبری را در یک سایت ببینند دیگر برای خواندن تأیید و یا تکذیب این خبر به سایت مراجعه نمی‌کنند به همین دلیل نمی‌توان حق خود را مطالبه کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه در حال حاضر از خانواده و کیان شورا آبرو برده‌ اند، یادآور شد: نگران هستم که یک جریان به دنبال این ماجرا باشد به همین دلیل برای جلوگیری از این قضیه به قوه قضاییه شکایت کرده ایم تا در راستای این غوغا سالاری حقی از ما ضایع نشود.

پیرهادی اضافه کرد: آزادی برای انسان و رسانه‌ها باید در راستای چارچوب قانون اساسی باشد چرا که رسانه‌ها باید بر اساس یک قاعده حرف بزنند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه این افراد حتی با ادله عنوان شده از شورا معذرت خواهی هم نکرده‌اند، گفت: باید در خصوص این موضوع جستجوهای لازم انجام شود چرا که تنها از این طریق می‌توانید اعاده حیثیت کرده و از حقوق شهروندی خود دفاع کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار