دنیامالی در صحن شورای شهر تهران:

شهرداری نباید مستقیم ملک تهاتر کند

عضو شورای شهر تهران در مورد تهاتر املاک شهرداری در قبال بدهی ها گفت: بهتر است شهرداری املاک را فروخته و پول به کارگزار بدهد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد دنیامالی عضو شورای شهر تهران در جریان بررسی بودجه شهرداری تهران در جلسه دویست و نود و پنجمین جلسه شورای شهر تهران گفت: در مسائل غیرنقدی یکسری توافقات با کارگزار صورت می گیرد که مردم را ناراحت کرده است.

وی ادامه داد: مردم گله‌مندند که چرا پول نقد به کارگزار پرداخته نمی شود و وقتی شهرداری ملک می دهد، آنها نیز مردم را سر می دوانند.

این عضو شورای شهر یادآور شد: این گردش طولانی به نفع شهرداری نیست و اگر می خواهیم ملکی را تهاتر کنیم، بهتر است که آن را فروخته و پول به خزانه واریز و سپس پرداخت شود.

وی با یادآوری ممنوع الخروجی 200 پیمانکار به علت همین گردش طولانی گفت: مشکلات کارگزارها باید حل شود چرا که اساس آن مورد قبول است.

دنیامالی در مورد وضعیت نامناسب ترمینال ها گفت: متاسفانه از زمان حضور من در شهرداری ترمینال شرق در حال ساخت است که هنوز فاز یک آن به 75 درصد پیشرفت نرسیده است.

وی در خصوص استفاده از انرژی خورشیدی نیز گفت: شهرداری را موظف به استفاده از انرژی خورشیدی در ساختمان های خود کردیم اما توجهی نشده و به آن عمل نکرده اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار