در شورای شهر مطرح شد؛

اختصاص 50 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه بزرگراه شهید بروجردی

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: 50 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه بزرگراه شهید بروجردی بودجه اختصاص داده شده اما تنها 18 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، با بیان اینکه مردم نسبت بزرگراه یادگار امام(ره) حساسیت‌هایی نشان می‌دهند، اظهار داشت: به نظر می‌رسد که شهرداری تهران نسبت به موضوع حل معضلات و مشکلات یادگار امام (ره) بی اعتنایی می‌کند. 
 
وی افزود: شاهد روند قابل قبولی در این منطقه نیستیم به همین دلیل  از شهرداری درخواست دارم تا نسبت به حل مشکلات این منطقه اقدام کند.

رئیس کمیسسون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران به بلاتکلیفی بزرگراه شهید بروجردی در منطقه 18 اشاره کرد و گفت: 50 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه بودجه اختصاص داده شده اما تنها 18 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است. 
 
سروری با بیان اینکه شهرداری می‌گوید برای تملک زمین‌های اطراف حرم امام(ره) به 100 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد در حالی که تنها 4 میلیارد تومان هزینه می کند، تصریح کرد: این موضوع مشکلاتی را برای مردم به وجود می‌آورد به همین دلیل شهرداری باید نسبت به حل این موضوع دقت بیشتری داشته باشد. 
 
وی گفت: شهرداری باید اقدامات موثری انجام دهد تا بتواند تا پایان سال طلب پیمانکاران را پرداخت کند. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار