در صحن شورای شهر مطرح شد؛

هیچ پروژه‌ای با اعتبارات شهرداری تهران در شهر آفتاب ساخته نشده است

معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران گفت: هیچ پروژه‌ای با اعتبارات شهرداری تهران در شهر آفتاب ساخته نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران در دویست و نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به موضوع سایت نمایشگاهی شهر آفتاب، اظهار داشت: هیچ پروژه‌ای با اعتبارات شهرداری تهران به اسم مجتمع تجارت جهانی در شهر آفتاب ساخته نشده است. 
 
وی با اشاره به موضوع نارضایتی اهالی از خطر اتوبوس شهید مطهری – شهید بهشتی، افزود: کسانی که در خصوص این موضوع نارضایتی خود را اعلام کردند اتومبیل داران این منطقه هستند. 
 
معاون شهردار تهران اضافه کرد: اگر احساس کنیم که اجرای این طرح مشکلاتی را برای این منطقه به وجود آورده بعد از دوره آزمایشی آن را جمع خواهیم کرد. 
 
امانی خطاب به تندگویان تاکید کرد: نامه شما به دست شهردار رسیده و قالیباف دستور داده که بررسی‌های میدانی و نظرسنجی در خصوص مشکل خط بی آر تی شهید مطهری – شهید بهشتی انجام شود. 
 
وی به موضوع دعوت از قالیباف برای حضور در صحن علنی شورا و توضیح در خصوص واگذاری املاک، تصریح کرد: بعد از این که قالیباف به دادستان کل کشور و رئیس قوه قضاییه در خصوص جنجال‌های به راه افتاده املاک واگذار شده نامه نوشتند تا به امروز هیچ مقامی در مورد این موضوع حتی یک کلمه هم حرفی نزده است. 
 
معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران اضافه کرد: شهردار تهران معتقد است که قوه قضاییه بدون هیچ محدودیت و خط قرمزی رسیدگی موضوع املاک واگذار شده را بررسی کند تا بعد از رسیدگی به آن شهردار تهران پاسخگوی افکار عمومی باشد به همین دلیل قبل از اعلام نتایج از سوی قوه قضاییه به اعلام نظری نخواهیم رسید. 
 
امانی گفت: همه اسناد و مدارک در خصوص موضوع املاک واگذار شده آماده است اما نمی‌خواهیم زودتر از بررسی‌های قوه قضاییه اعلام نظر کنیم. 
 
وی با اشاره به اظهارات سروری مبنی بر مشکلات و معضلات یادگار امام(ره)، گفت: یادگار امام(ره) از گذشته با معضلات و مشکلاتی  روبرو بوده چرا که برای تملک پادگان‌جی و جابجایی این درختان بامشکل مواجه هستیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار