در جلسه شورای شهر مطرح شد؛

منزل پدری آیت الله مهدوی کنی در معرض تخریب قرار دارد

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه منزل آیت الله مهدوی کنی در منطقه کن واقع شده است، گفت: این ملک در معرض تخریب بوده به همین دلیل درخواست دارم برای این سرمایه ارزشمند اقداماتی انجام شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، با بیان اینکه منزل آیت الله مهدوی کنی در منطقه کن واقع شده است، گفت: این ملک در معرض تخریب بوده به همین دلیل درخواست دارم برای این سرمایه ارزشمند اقداماتی انجام شود. 
 
وی افزود: خانه پدری آیت الله مهدوی کنی مساحت زیادی ندارد به همین دلیل هزینه‌ زیادی برای تملک آن وجود نخواهد داشت و شهرداری تهران می‌تواند آن را تملک کند. 

مجتبی شاکری رئیس کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر اظهار داشت: بزرگراه آزادگان شمال غرب تا جنوب شرق را به یکدیگر متصل می‌کند چرا که بزرگراه آزادگان تا میدان فتح مسیر یکپارچه است. 
 
وی گفت: از میدان فتح به بعد بزرگراه آزادگان دچار زاویه می‌شود به همین دلیل می‌توانیم نام دیگری را برای این قسمت انتخاب کنیم. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار