در صحن علنی شورای شهر مطرح شد؛

توافق راه‌آهن و شهرداری تهران برای انتقال خطوط ریلی به زیر زمین

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌ برای انتقال خطوط ریلی منطقه 17 و 18 توافقاتی با شهرداری تهران و شرکت راه‌آهن انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد دنیا مالی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران  در دویست و نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، با بیان اینکه توافقاتی در خصوص به سرانجام رسیدن زمین‌های آزاده شده در مناطق 17 و 18 صورت گرفته است، اظهار داشت: شهرداری تهران و شرکت‌ راه‌آهن به صورت تهاتری با یکدگیر در خصوص زیرزمینی کردن راه‌آهن تهران و پردیس در منطقه 17 و 18 کار خواهند کرد. 
 
وی افزود: شهرداری تهران منابع مالی نقدی، برای تملک این زمین‌ها نداشته به همین دلیل برای انتقال خطوط به زیرزمین، پروژه به صورت تهاتری انجام شده است.
 
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد:‌ معاون اقتصاد و مالی شهرداری تهران با قائم مقام شرکت راه‌آهن در خصوص این موضوع جلسه‌ای خواهند گذاشت تا با یکدیگر به توافق نهایی برسند. 
 
دنیامالی ادامه داد: رسیدگی به مشکلات منابع خاص خود را می‌خواهد به همین دلیل به دنبال آن هستیم که اقداماتی انجام دهیم که مردم با مشکل مواجه نشوند. 
 
وی افزود: در خصوص روشنایی و امنیت در این منطقه تذکر دادند به همین دلیل این موضوع را پیگیری خواهم کرد. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار