کرمانشاه؛

برنامه‌های عاشورایی هفته ملی کودک درکرمانشاه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه بر لزوم برنامه‌ریزی در راستای آشنا کردن کودکان و نوجوانان با واقعه عاشورا تاکید کرد و گفت: باید چهره امام حسین(ع) و یارانشان را به کودکان و نوجوانان بشناسانیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رضا موزونی با بیان اینکه ایام عاشورای حسینی فرصت مناسبی برای آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم و آموزه‌های عمیق واقعه عظیم کربلا است افزود: افتتاح برنامه‌های هفته ملی کودک درکرمانشاه، روز 15 مهر و با تجلیل از مقام یکی از شهدای معزز مدافع حرم کرمانشاهی و خانواده بزرگوار ایشان خواهد بود.


وی گفت: حضور در منزل این شهید بزرگوار و تجلیل از همسر و فرزندانش آغازگر برنامه های هفته ملی کودک در شهر کرمانشاه خواهد بود. ضمن اینکه همزمان با کرمانشاه در شهرهای مختلف استان و در کلیه مراکز کانون پرورش فکری نیز شاهد آغاز برنامه‌های هفته ملی کودک و با محوریت معرفی مفاهیم و آموزه‌های عاشورا خواهیم بود.


برگزاری برنامه های مختلفی همچون همایش بزرگ عاشورایی شامل قصه گویی عاشورایی، نمایشگاه عکس، مراسم و آیین های عاشورا با موضوع حضور کودکان و نوجوانان، نوحه خوانی کودکان و نوجوانان، اجرای مراسم عزاداری، فضاسازی عاشورایی مراکز کانون، معرفی شهیدان  عاشورا، نمایش های عروسکی، نمایشگاه نقاشی، راه اندازی و فعالیت کانال تلگرامی « کودکان تشنه اند» برای انتشار و انعکاس عکس های عاشورایی در شهر ها و روستاهای مختلف استان کرمانشاه و... از جمله برنامه‌های هفته ملی کودک در استان کرمانشاه بود که  دبیر هفته ملی کودک استان کرمانشاه از آنها یاد کرد.


 موزونی همچنین از برگزاری همایش «کودکان تشته اند» در محل مجتمع فرهنگی و هنری «آفرینش»، واقع در سه راه 22 بهمن، در روزهای 15 تا 19 مهرماه و از ساعت 9 تا 11 صبح خبر داد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار