یاسوج؛

ملک حسینی: سکوت مسئولان از غارت بیت المال بدتر است

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجلس با وضع قوانین جدید اجازه غارت بیت‌المال را با افراد ندهد و مسئولان نباید سکوت کنند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در مراسم اختتامیه کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شهادت بهرین انتخاب برای یک انسان است.

وی تصریح کرد: اگر سری به وصیت‌های شهدا بزنیم نماز و عبادت، احترام به بزرگان و خضوع و پیروی از ولایت فقیه و حفظ استقلال و هویت اسلامی از مهمترین خواسته‌های آنان بود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خطاب به مسؤولان و مقامات کشوری گفت: شما به استانی آمده‌اید که اگر چه در لایه محرومیت بود اما همواره در غیرت زبانزد بوده‌است.

وی افزود: هرگز لایحه محرومیت بر عزت و شرف مردم این استان تاثیرگذار نبود و مردم کهگیلویه و بویراحمد در تنگ تامرادیٰ، تنگ گجستان و دیگر صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس همواره در کنار نظام و انقلاب بوده و هستند.

ملک‌حسینی تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمدی استانی است که نوجوان 12 ساله‌ای با دستکاری شناسنامه خود به میدان جنگ می‌رود و در سن 13 سالگی به شهادت می‌رسد و یا طلبه جوانی که جان خود را فدا می‌کند که به داشتن چنین مردمانی افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه رشد نامتوازن و نامتقارن در کهگیلویه و بویراحمد گلایه‌مندی‌های را ایجاد کرده خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ نیروی انسانی با کمبودی مواجه نیست و  پدر پیوند کبد کشور از این استان استٰ اکتشافات و اختراعات زیادی در استان انجام شده، و اساتید بسیاری از دانشگاه‌ها از بچه‌های کهگیلویه و بویراحمد هستند اما هیچ زمینه‌ای و بستری برای رشد این استعدادها وجود ندارد..

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه رفیع مجلس بیان کرد: تعامل میان مجلس و دولت بیشتر از قبل شود تا این تعامل و هم‌افزایی موجب توسعه کشور شود.

وی با بیان اینکه نسبت مدیران نباید موجب سهم‌خواهی آنان شود، افزود: سیاست‌زدگی و باندبازی رنج بزرگی بر پهلوی مردم گذاشته است.

ملک‌حسینی با اشاره به اینکه باید قوانین خوب و محکمی برای رفع مشکلات مردم وضع شود، گفت: با کمک مجلس و دولت قوانینی وضع شود که کمر فقر و بیکاری را بشکند.

وی عنوان کرد: خانه‌های افسرده از جوانان از ذهن‌ها پاک نخواهد شد و  مسؤولان برای رفع بیکاری تلاش بیشتری انجام دهند.

ملک‌حسینی با اشاره به حقوق‌های نجومی اضافه کرد: نباید شاهد غارت بیت‌المال و پرداخت حقوق‌های نجومی در کشور باشیم بلکه باید قوانینی وضع و تدوین شود که اجازه این کار را به افراد ندهد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.