بیرجند؛

سالی بدون حادثه برای دانش آموزان بیرجندی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند گفت: سال گذشته سالی بدون حادثه برای دانش آموزان بیرجندی بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ فرماندار شهرستان بیرجند در شورای اداری شهرستان گفت:همکاری نیروی انتظامی ،انجمن های اولیا و مربیان و فرهنگ سازی بین مردم باعث شده است که سال گذشته حادثه ی ناگواری برای دانش آموزان بیرجندی رخ ندهد.

سجادی نژاد با بیان اینکه تعداد دانش آموزان در مقطع ابتدایی نسبت به سال گذشته رشد داشته است ،افزود: در حالی که یک هزار و 300 نفر به جمعیت دانش آموزان مقطع ابتدایی افزوده شده اما تنها 15 کلاس درس جدید دایر شده است.

وی از همه مسئولان ذیربط درخواست همکاری برای تأمین امکانات رفاهی و آموزشی برای دانش آموزان کرد و گفت:در سال تحصیلی جدید با مشارکت خیرین و انجمن اولیا و مربیان نزدیک 500 میلیون تومان برای کمک به کودکان محروم جمع آوری شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با بیان اینکه خراسان جنوبی در کنکور سراسری 70 رتبه ی زیر هزارداشته است، افزود: توانمندی و استعداد دانش آموزان استان بسیار زیاد است و باید به آن توجه شود.

سجادی نژاد گفت: در سال تحصیلی 95-94 خراسان جنوبی بعد از خوزستان رتبه ی دوم را در بحث اعزام اردوهای راهیان نور داشته که این نشان از رواج فرهنگ دفاع مقدس در استان بوده است.

وی با بیان اینکه رتبه ی یک مسابقات کشوری صحیفه ی سجادیه از استان بوده است،افزود: در سال گذشته 150 یادواره شهدای دانش آموز با همکاری بسیج دانش آموزی انجمن اسلامی و سازمان دانش آموزی در استان ساماندهی شده است.
انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار