کرمانشاه؛

توقیف محموله بزرگ سيگار خارجی قاچاق

محموله بزرگ سيگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس ،  رئيس پليس آگاهی استان از كشف محموله بزرگ سيگار قاچاق به ارزش يك ميليارد ريال خبر داد.                                                                                         
 سرهنگ "محمدرضا اميری"گفت: در پي کسب خبری مبني بر اينکه يک باند فعال در امر قاچاق کالا در سطح کلان در شهرستان پاوه تشکيل شده و اخيراً اقدام به خريداري يک محموله کالاي قاچاق خارجي (سيگارت) از اکراد عراقي کرده است، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: قاچاقچیان قصد داشتند با استفاده از خودروهاي پوششي تيز رو محموله را از معابر غير مجاز مرزي استان وارد کنند و پس از انتقال به شهرستان پاوه، در فرصت مناسب با عبور از معابر فرعي استان کرمانشاه به استان هاي مرکزي کشور انتقال دهند.

این مقام انتظامی در ادامه بيان داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتي مسير تردد و نوع خودرو حامل کالاي قاچاق مشخص شد و دو تيم عملياتي به موقعيت جاده ماهيدشت به سمت بيستون اعزام شدند و منطقه  به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار گرفت.

سرهنگ امیری گفت: در نهايت يک دستگاه خودرو سواري حامل کالاي قاچاق که از قبل با اقدامات تعقيب و مراقبتي شناسايي شده بود، رؤيت شد که با تعقيب و گريز و برپايي تور ايست و بازرسي نسبت به متوقف کردن خودرو حامل کالاي قاچاق اقدام و راننده نیز دستگیر شد.

وی افزود: خودرو حامل کالاي قاچاق جهت بررسي به پليس آگاهي منتقل شد و در بازرسی های به عمل آمده، 315 هزار نخ سيگار خارجی قاچاق کشف شد، همچنین رسیدگی به پرونده کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار