جلالی: بازیکنان پیکان مشتاق موفقیت هستند/ کی روش انتظارت را برآورده کرد

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: آخرین تمرین پیکان نشان داد که بازیکنانم با وجود تعطیلی طولانی لیگ اشتیاق خود را برای موفقیت حفظ کرده اند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مجید جلالی در نشست خبری دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: ابتدا باید ایام سوگواری را تسلیت بگویم. مهمترین کاری که باید در تعطیلات انجام می دادیم، حفظ میل و اشتیاق بازیکنان به پیشرفت و کسب موفقیت بود. در آخرین مسابقه لیگ اشتیاق خوبی را در بازیکنان تیم دیدم و در تمرینات روز گذشته هم این شرایط را مشاهده کردم.

وی افزود:  با تماشای آخرین تمرین پیکان می‌گویم اشتیاق بازیکنانم برای کسب موفقیت زیاد است. مشکل خاصی نداریم بازیکنان آسیب دیده شرایط بازی را پیدا کرده اند و دفاع ارمنستانی هم که حدود 2 هفته در تیم ملی کشورش بازی می‌کرد، روز گذشته به تمرینات بازگشت.

جلالی درمورد پیروزی تیم ملی مقابل کره جنوبی و احتمال قرار گرفتن تیم ملی در رتبه 27 رنکینگ فیفا، تصریح کرد:  لازم می‌دانم کسب این پیروزی را به تیم ملی تبریک بگویم. باید در این رابطه جمله‌ای را بیان کنم. این چیزی بود که ما از کارلوس کی‌روش انتظار داشتیم و بابت ارائه این عملکرد خوب از سرمربی تیم ملی، ممنون هستیم.

سرمربی پیکان درمورد وضعیت روحی و روانی بهادر عبدی پس از مرگ ناگهانی پدر و مادرش برای بازی در ترکیب تیم، گفت: در این مدت کل اعضای تیم‌مان کنار عبدی حضور داشتند تا کمی از لحاظ روحی او را تسکین دهیم. می‌دانید ذهن ناراحت، آماده آسیب‌دیدگی است. ما از این بازیکن در لیست 18 نفره استفاده می‌کنیم اما شرایطش را هم در نظر می‌گیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار