دست نشان: باید نتایج ضعیف قبلی را جبران کنیم/ کی روش برتری طلبی را برای تیم ملی تجویز کرده است

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: تعطیلات قبلی لیگ با نتایج ضعیف تیمم همراه شد و این امر باید جبران شود.  

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نادر دست‌نشان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پیکان، بیان کرد: همیشه نخستین دیدار پس از تعطیلات سخت است. به خصوص این که قرار است به مصاف تیمی برویم که جزو تیم های باسابقه لیگ به شمار می رود.

وی افزود: صنعت نفت و پیکان در دسته اول و لیگ برتر تقابل دیرینه‌ای داشتند. در شروع هر کاری، حادثه غیرقابل پیش‌بینی است و حوادث می‌تواند به سود یا ضرر تیم ها شود. امیدوارم بتوانیم مقابل پیکان و مربی خوب این تیم، هر سه امتیاز را کسب کنیم و شروع بد خود در تعطیلات قبلی لیگ را جبران کنیم.

دست نشان در مورد احتمال صعود ایران به رنکینگ بیست و هفتم فیفا و این که آیا این امر احتمالی است یا خیر، تصریح کرد: اینکه اگر این اتفاق رخ دهد موقتی یا دائمی است، را نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم. در کل تیم ملی روند رو به رشدی دارد که این مهم در سایه تلاش عوامل مختلف در حال رقم خوردن است. یکی از شاخصه‌های مهم پیشرفت تیم ملی، حضور کارلوس کی‌روش است. او قدرت برتری طلبی را به تیم ملی ایران، تجویز کرده است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی ایران در مقطع فعلی لژیونرهای زیادی دارد اما با هدایت کارلوس کی‌روش و پتانسیل موجود فوتبال ایران، بازیکنان زیادی توانایی رسیدن به فوتبال اروپا را دارند. امیدوارم راه لژیونر شدن برای بازیکنان جوان هموار شود.  استعدادهای خوبی داریم و بازیکنان زیادی می توانند لژیونر بشوند. شانس هم در این موضوع دخیل است.  بار دیگر این موفقیت را به فوتبال ایران تبریک می‌گویم. فوتبال ایران در حال اثبات قدرت خود به عنوان تیم اول آسیا است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار