از صدرنشینی تیم بی پول تا ابقا مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ یک

تیم صدر نشین لیگ یک جزو تیم هایی است که در حال حاضر بی پول بوده و بالای سر تیم های پولدار قرار گرفته است.

از صدرنشینی تیم بی پول تا ابقا مهاجم سابق پرسپولیس در لیگ یکبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اتفاقات اخیر لیگ یک فوتبال ازصدرنشینی تیم بی پول تا ابقا مهاجم سابق پرسپولیس خبر می دهد.

محرومیت بازیکن سابق پرسپولیس مقابل فولاد یزد

 بازیکن تیم فوتبال تیم سپیدرود از شرکت در بازی با فولاد یزد محروم خواهد بود.

حسین کعبی بازیکن تیم سپیدرود رشت در بازی با مس رفسنجان کارت زرد دریافت کرد و به همین خاطر وی به دلیل سه اخطاره بودن از شرکت در بازی با فولاد یزد محروم است.

مهاجم سابق پرسپولیس ابقا شد

مهاجم سابق پرسپولیس با حضور در لیگ یک ابقا شد و توانایی هایی خود را به نمایش گذاشت.

محمد عباس زاده که در لیست مازاد برانکو بود و به هر دری زد تا به پرسپولیس بازگردد موفق نشد و به همین خاطر به تیم لیگ یکی نساجی مازندران ملحق شد. این بازیکن با گذشت 9 هفته از رقابت های لیگ یک توانسته 8 گل به ثمر برساند و در صدر جدول گلزنان قرار گیرد. البته امیر میر بزرگی بازیکن تیم اکسین هم 8 گل به ثمر رسانده است و جدی ترین رقیب مهاجم سابق پرسپولیس بوده است.

از استعفا دست جمعی استقلالی ها تا انتخاب تهامی

شکست استقلال اهواز مقابل نساجی مازندران بهانه ای شد تا سرمربی این تیم با دستیارانش استعفا دست جمعی بدهند. بد نیست بدانیدحمیدرضا فرزانه سرمربی آبی‌پوشان همراه با سهیل کرمی و ناصر شیردل که در کادر فنی این تیم فعالیت داشتند، از سمت‌های خود استعفا کردند.

در همین راستا، از سوی باشگاه استقلال اهواز مقرر شد که تا زمان انتخاب و معرفی سرمربی جدید آبی‌پوشان، سید ابراهیم تهامی که به‌عنوان دستیار فرزانه در کادر فنی آبی‌پوشان حضور داشت، مسئولیت تمرینات استقلال اهواز را به‌عهده داشته باشد.

توافق اهوازی ها با سید صالحی

مدیران تیم فوتبال استقلال اهواز که در چند روز گذشته و پس از استعفای حمیدرضا فرزانه، به دنبال جانشین او هستند، با حسین سیدصالحی، سرمربی سابق این تیم به توافقات اولیه دست پیدا کرده اند و درچند روز آینده مذاکرات نهایی را انجام خواهند داد.در حال حاضر تیم زیر نظر ابراهیم تهامی تمرین می کند تا سرمربی جدید استقلال انتخاب شود.

تیم بی پول صدرنشین لیگ یک

جالب است بدانید تیم صدرنشین لیگ یک از لحاظ مالی شرایط خوبی ندارد و حتی برای حضور در بازی هفته 9 مقابل مس رفسنجان پول نداشت تا به بازیکنان تزریق کند.با این حال سپیدرود رشت با یک گل مهمان خود را شکست داد تا بالای سر اکسین و گل گهر سیرجان قرار گیرد.حسین هدایتی عابر بانک پرسپولیسی ها به درخواست کعبی مبلغ 200 میلیون تومان به این تیم کمک کرد تا بازیکنان تیم رشت با انگیزه به مصاف مس بروند و همین کمک مالی باعث شد تا سپیدرود حریف خود را شکست دهد.


انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، لیگ یک ، مس ، کعبی ، هدایتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار