مقام روس: تروریستها در حلب غیرنظامیان را سپر قرار داده اند

یک مقام عالی رتبه نظامی روس گفت تروریستها در حلب غیرنظامیان سوری را سپر قرار داده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ای. پی. تی.ان؛ سرگئی رادوسکی گفت: ارتش سوریه امنیت لازم را برای تروریست هایی که تصمیم گرفته اند از شرق حلب با نیروها و تسلیحات شان خارج شوند، تضمین می کند.

آنها می توانند به نواحی دیگری از کشور که انتخاب کنند، بروند. یک کریدور در منطقه جاده کاستلو برای گروههای تروریست که تصمیم دارند شرق حلب را ترک کنند، باز شده است. در کنار این کریدور هفت کریدور امدادرسانی برای گروه‌های امدادرسان باز شده است.

تمامی ساکنین این منطقه که می خواهند از آنجا خارج شوند امنیت خروج آنها بدون اینکه آسیبی به آنها وارد شود، تضمین شده است.برای افراد مجروح و بیمار هم تمامی کمک های ضروری فراهم شده است.

اما برای انجام این کار، شبه نظامیان هم باید از شلیک به طرف غیرنظامیانی که از شرق حلب خارج می شوند، پرهیز کنند. آنها باید از ایجاد هرگونه مانع بر سر راه خروج آزادانه ساکنین جلوگیری به عمل آورند.

رادوسکی افزود: سران گروه‌های تروریست در حلب مناطق تحت کنترل و محل های ذخیره تسلیحات خود را در زیر زمین خانه های مسکونی قرار داده اند و ساکنین این خانه ها را به گروگان گرفته اند و از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.

کشورهای غربی از هرگونه اظهار نظر درباره این وقایع وحشتناک خودداری می کنند.آنها نمی خواهند که واکنشی به این اقدامات آنها داشته باشند.

رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه گفت: تمامی اطلاعات درباره مواضع داعش، جبهه النصره و دیگر گروههای تروریستی را که با آنها همکاری می کنند و یا به آنها پیوسته اند به دقت زیر نظرداریم. تمامی این اهداف در مناطق مسکونی، نزدیک مدارس، بیمارستانها، بازارها و مساجد و دیگر ساختمان های مهم که غیرنظامیان در آنجا حضور دارند، قرار دارند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار